Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Litt utpesa etter 12 timers arbeidsdag der jeg til tider var alene om å dulle med 11 mekanikere. . Men carbonemblene har kommet idag,bilen er ferdig sota,1-serie nøkkelringek ankom og blenderene som skal erstatte swirl flapsa er også ankommet [emoji51]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å rygge på en fyr når jeg skulle ut fra gårdsplassen i mårres når jeg skulle på jobb. Han kom rundt og banket på ruten. Hva nå tenkte jeg, stoppet jo med god klaring. Vedkommede presenterte seg som fransk journalist og lurte på om jeg kjente til en xxx xxxx. Ja, måtte jeg jo si. Vedkommede hadde inntil nylig bodd rundt hjørnet av bygget, nesten som nabo. Han sa at han var intr i xxx xxxx pga en terroraksjon i Frankrike for mange år siden. Jeg hadde ikke så mye å komme med, da jeg ikke hadde noen form for relasjon med xxx xxxx. Noen timer senere tok det jo helt av både i lokalmedia og riksmedia.

Skal sies at han har oppført seg truende ovenfor andre naboer. Ett par av dem har vært nødt til å tilkalle politiet når xxx xxx har vært på sitt værste. Han har bla. fyrt opp en haug med bildekk midt i gate foran bygget. En gang kom han å truet meg fordi jeg stod å spylte bilen med høytrykkspyler (det støyet), jeg bare løftet opp spyleskaftet mot han og sa jeg gjorde som jeg ville. Det er vel den eneste gangen vi har utvekslet noen form for samtale.

Endret av fish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Lurer på om jeg så sjøbuse(?) sin amerikanske campingbil i Vestby istad også :)

Tviler, men skal ikke si det sikkert. Jeg har ikke sett bilen i dag. Den kan jo være på avveie, men er ganke sikker på at den fortsatt står parkert der jeg parkerte den i November. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja staaakkars gamle caravelle campingbil til naboen...:).

Hjalp han og vinterkonservere den i september.

Så går gamle trekuken igår ut og gjør følgende:

Setter seg inn i bil(bil har stått siden Sept.),vrir om nøkkel,starter og holder pedalen i bunn.

Jeg satt på terassen og så dette.Jeg trodde bilen skulle revne på midten.En kald gammel Volkswagen 2,4 diesel på fullt turtall,som har stått stille siden høst ,det låter fælt.

Jeg går ned og sier at det der tar du livet av motoren med.

Han synes det var rart ikke turtelleren ikke virket,derfor holdt han den på fult turtall..(Gammal mann:)) dette.

Plutselig begynte det å ryke ut motoren og et voldsomt leven av banking kom:) :).

Da sa jeg enkelt og tørt til han:"Ja ja,Arne ,der blåste du cæmpinglivet til helvete bolstavelig talt...:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...