Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig og jeg tror at ganske mange vil være interessert i denne modellen når den først begynner å gjøre seg synlig i gatebildet. Man skal liksom venne seg til at en BMW kan ha et slikt design, men bruksmessig er den for mange helt genial i forhold til de fleste andre små BMW'ene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig og jeg tror at ganske mange vil være interessert i denne modellen når den først begynner å gjøre seg synlig i gatebildet. Man skal liksom venne seg til at en BMW kan ha et slikt design, men bruksmessig er den for mange helt genial i forhold til de fleste andre små BMW'ene... :)

Ja, aller først så hatet jeg den, så fikk jeg se den live og rynket på nesen. Så har jeg sett X-drive modellen, møtt noen i trafikken og ikke minst lest veldig posetive tester så nå begynner jeg så smått å like den. Ett sant bevis på at selv en praktisk bil kan ha godt design, god kvalitet og flotte kjøreegenskaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksus på 1930 tallet var jammen meg ikke dårlig... :smoking: :smoking: :smoking:

 

http://www.flyingspares.com/news/191/208/1930-Bentley-Blue-Train-Recreation

 

 

En annen veldig fin 30-talls modell er Mercedes-Benz SSK "Papler" ... :)

http://bimmers.no/topic/703275-fredriks-alternative-bimmerstråd/?p=2384372

 

 

Axept: Teslaen hadde sikkert vinterdekk... det koster et sekund 0-100 Km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90 - jeg synes du snur kappen etter vinden når du skryter 2-serie AT opp i skyene. Bilen ser ut som en hvilken helst annen MPV - den eier ikke sjel eller design og kunne like gjerne vært en Kia eller Ford. Det blir vanskelig å ta deg alvorlig når du snakker som en bilselger eller markedsfører...

Angående tur til Gøteborg, så vær forsiktig med hvor du setter bilen. De elsker å bryte seg inn i norske biler samt hærverk på dem, og et annet sikkert vårtegn i Sverige har begynt igjen - bilbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ingen smell, det der er en "win".

 

Ja jeg synes det er billig, har dessuten alltid hatt sansen for de bilene der og jeg føler man får en bra og moderne veteranbil. Skal man ha en sikkelig BMW veteran i god stand så koster det jo heroin...

Men noen som vet om 30 års reglen gjelder fra den datoen biler er registrert eller ifra året den er registrert i?

Fredrik 90 - jeg synes du snur kappen etter vinden når du skryter 2-serie AT opp i skyene. Bilen ser ut som en hvilken helst annen MPV - den eier ikke sjel eller design og kunne like gjerne vært en Kia eller Ford. Det blir vanskelig å ta deg alvorlig når du snakker som en bilselger eller markedsfører...

Angående tur til Gøteborg, så vær forsiktig med hvor du setter bilen. De elsker å bryte seg inn i norske biler samt hærverk på dem, og et annet sikkert vårtegn i Sverige har begynt igjen - bilbrenning.

Nei jeg vil ikke si det, men jeg har forandret litt mening etter å ha blitt bedre kjent med modellen. Til å være en mini MPV så synes jeg den ser bra ut når jeg sammenlikner den med andre MPVer, er fortsatt en bil jeg aldri kommer til å eie :)

Blir heldigvis ikke noe gateparkering, blir å stå parkert i hotellets parkeringsgarasje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...