BMWE39turbo Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 (endret) Prata nettopp med en kompis som er mekaniker på Frydenbø på Sandane Kan anbefale han, han rekna med ca. 3500 for jobben Send en PM om du vil ha kontaktinfo Søren.. Bestilte time på mandag (firhjulskontroll og bremsevæske), men takk for tilbudet! Tar gjerne kontakt en annen gang Endret April 15, 2015 av BMWE39turbo
Vegard welle Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Fikk ordnet med boliglån igår, deilig:) Så da blir det første visning i morgen scoot reagerte på dette 1
scoot Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Prisene på verksteder er sinnsyke, tviler på at verkstedene har såå store kostnader. Tenk på snekre, rørleggere og kjølemontører osv. Jeg som jobber som kjølemontørlærling raller sammen med en annen dog, men senere skal jo jeg ha bil med akkurat samme verktøy. Og verktøyet i bilen vi bruker daglig koster et sted mellom 150-200k, samt bilen koster 400k når den ble kjøpt ny. Og bilen taper verdi, et verksted holder verdien sin veldig ofte evt øker. Samt at vi har et lager som vi leier til 7k i mnd, vi tar 650kr i timen. Og jeg vil tro at et verksted typ møller som har mange ansatte vil ha mindre kostnader pr pers enn oss. Vel, i ditt fag og i de fleste håndtverkerfag så er det materiellet som sørger for profitten. Hverken rørlegger, elektrikker eller andre i samme gruppe hadde overlevd på 650kr timen hvis de ikke fikk 100% ( og mer ) avanse på materiellet sitt, det er bare sånn det er. Min far driver i elektrikerbransjen, og han viste meg regnestykket på hvor mye han satt igjen med etter at alle kostnader relatert til èn ansatt er betalt. Eksempelvis tar han 600kr timen for en elektrikker, av dette blir det igjen ca 65kr som kan regnes som profitt. Og denne profitten skal da betale lønn til de som sitter på kontoret, regnskapsfører, husleie osv osv. Det er sånn det er å drive businiss i Norge, det er dyrt for de som driver og dyrt for forbruker.
Haukefer Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Det som er fint med budgivining er at selv om det foreligger et høyere bud betyr ikke det nødvendigvis et avslag på deres. Selger står fritt til å forkaste eller godta ethvert bud og står således fritt til å velge et lavere bud enn det høyeste. I de fleste tilfeller vil riktignok pris være det mest avgjørende, men det er ikke rent så sjeldent at gamlemor på 80 år selger til menneskene hun liker og som har gitt uttrykk for at de vil ta vare på eplehagen enn til de med det høyeste budet. I mange tilfeller er også forbeholdene og overtagelsesdato urimelig å etterkomme for selger, og dersom man kan tilby bedre vilkår (men lavere pris) hender det at man får tilslag.Ja du sier noe der ja. I dette tilfellet så blir hus solgt pga eierne skal bygge nytt, så her regner jeg med pris blir ganske avgjørende. Menmen, kommer alltid noe nytt ut
e30_joakim Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Legge ut 7 serien på finn i dag , skulle tatt skikkelige bilder av den men regner her så får se hvordan jeg løser det. Bilder selger som regel , har speilrefleks kamra så blir bra bilder Shattered reagerte på dette 1
Shattered Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Legge ut 7 serien på finn i dag , skulle tatt skikkelige bilder av den men regner her så får se hvordan jeg løser det. Bilder selger som regel , har speilrefleks kamra så blir bra bilder Åh, er så utrolig mange som bruker mobilbilder til absolutt alt. Spesielt bilsalg! Bildene blir jo SÅ mye bedre med speilrefleks!
e30_joakim Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Åh, er så utrolig mange som bruker mobilbilder til absolutt alt. Spesielt bilsalg! Bildene blir jo SÅ mye bedre med speilrefleks! Har brukt Iphone kamra på endel biler. Billig biler er det greit i mine øyne, men skal man selge litt dyrt å få fram det man ønsker på bilde, så lønner det seg med speilrefleks og en alright bakrund Shattered reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Idag ble vi huseigere, eller tomannsbolig. Fy fabian for en nervepirrende dag.. http://www.finn.no/57725895 M|Fjeld, Julianv, Fredrik og 5 andre reagerte på dette 8
Haukefer Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Takk, kjekk førstebolig. Godt vedlikeholdt og forholdsvis nytt
Sjøbuse Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Legge ut 7 serien på finn i dag , skulle tatt skikkelige bilder av den men regner her så får se hvordan jeg løser det. Bilder selger som regel , har speilrefleks kamra så blir bra bilder Selge alt nå? Har du i det heletatt rukket å få vognkortet ditt fra vegvesenet etter omregistrering? e30_joakim reagerte på dette 1
scoot Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Gratulerer med egen kåk, den så meget peb ut Haukefer. Haukefer reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Takk takk, blir godt å betale på noe eget enn og betale på lånet til andre folk
Kjennern Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Noen som kan tipse om en bra sub til hjemmekino? Er i mur kjeller, prøvde ut en b&w asw610 men den ble litt liten.. Vurderer DALI IKON SUB MK2 Subwoofer eller noe lignende. Er tilbud på den i helgen så jeg.
axept Skrevet April 15, 2015 Skrevet April 15, 2015 Gratulerer! Såg meget pent ut! Mye bedre å betale sitt eget ja, helt enig! Jeg for min del gjorde et impuls kjøp av PS4... Brukt vel og merke.. Om den blir brukt gjenstår å se.... Haukefer reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg