Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor mye kan ett nesten strøkent, komplett svart skinninteriør (ikke sportseter), og dørtrekk til e39 touring være verdt? impulskjøpte ett for 500kr av en kamerat som hugger sin og ikke gadd å skru ut sjøl  :P

Fikk også med meg shadowline vinduslister for 500kr, det må være bra pris vel?

Endret av Ådne95
Skrevet

Har hentet F10en etter at den har stått ett par dager hos en som driver med bilpleie, deilig med blank og fin bil. Lukter godt gjør den også av bilpleie produkter, merka det i stad da jeg gikk forbi i oppkjørselen :)

Skrevet

Det med us-look vil jeg tippe kun gjelder hvis det er noe som kom orginalt

Det stemmer, på feks. Tahoe og Suburban måtte Bergheim bygge om lysene, markeringslysene fremme ble fjernet og gjort om til blinklys, og parklys ble flyttet ut i refleksen. Bak ble det skrudd fast nye blinklys bak.. Ikke så pent :P I USA bruker de rødt blinklys bak(kjørelyset blinker).

Importerer man en slik bil etter at de reglene har trådd i kraft, skal ikke disse endringene være nødvendig.

Skrevet

Hvor mye kan ett nesten strøkent, komplett svart skinninteriør (ikke sportseter), og dørtrekk til e39 touring være verdt? impulskjøpte ett for 500kr av en kamerat som hugger sin og ikke gadd å skru ut sjøl [emoji14]

Fikk også med meg shadowline vinduslister for 500kr, det må være bra pris vel?

Vil ha vil ha vil ha!
Skrevet

Endelig fått surret meg til å legge om til sommerhjul. Tok like så godt en utvendig vask, motorvask og for første gang så spylte jeg inni hjulbuene mens hjulene var av, det trengtes...

Skrevet

Apropo det å vaske hjulhus, det er fast prosedyre ved hver dekkskift her i gården. Men i år tok jeg den litt lengere, fant en flaske med noe plastfornyer som jeg sliter med å få brukt opp, så jeg tok det på plasten inni hjulhusene. Så fant jeg ut av det aller meste under F10en er plastplater for beskyttelse, så hvis jeg setter den i løftebukken hos en kamerat så kan jeg jo ta hele undersiden også :)

Men ellers går det helt fint...;)

Skrevet

Noen som er sugen på PS3 spill? Har følgende til salgs:

GTA 4 og 5

InFamous

Resistance

100 kr pr spill, GTA 5 -> 200. Nett prøvd..

Skrevet

Har hentet F10en etter at den har stått ett par dager hos en som driver med bilpleie, deilig med blank og fin bil. Lukter godt gjør den også av bilpleie produkter, merka det i stad da jeg gikk forbi i oppkjørselen :)

Lov til å spørre hvem du brukte?

Skrevet

Pen pris. Kunne gjerne tenkt meg å bytte e81-en i en e82 hadde det ikke vært for behovet for en litt mer praktisk/billigere nummer to-bil.

Uten tvil utrolig tøffe biler. Hadde aldri vurdert å selge, men vi kjøpte vår første leilighet forrige uke og da må det prioriteres. God å høre at du synes prisen er grei. Ikke så lett å prise disse bilene med tanke på utvalget :)

Så nå blir det Nissan Micra en stund  :stupid:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...