Werther Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Robkill, det er faktisk en morsom bieffekt av burning - det avler mer burning! Hvis jeg ser en haug av smultringer i veien liker jeg å bidra i felleskapets ånd. Jeg ferdes en del langs veien i området du nevner, og ser at gummispor i veien øker fra uke til uke. Men det må sies at du har flere naboer som støyer altfor mye med 70s rock og hundebjeffing på kveldene, så du er i din rett til å ta igjen med litt burning og røyklegging, uansett om det er deg eller kamerater. M|Fjeld reagerte på dette 1
Robkill Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 For all del, men er da grenser Når det gjelder 70'talls rock og bjeffing er ikke det noe jeg har hørt. Sliter mer med babyer som gråter eller Ender som sloss.Rev og ugleskrik er også noe som kan forstyrre nattesøvnen til tider!
Werther Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Moralen er at du skal ikke skamme deg for burnespor på fylkesveien og ender som slåss. Vi trenger motstand mot PK-mafian som driver med gressklipping og bikkjeterror.
Robkill Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Jeg er nok en av plenklipperene! Jeg har rett nok fjerna gassperra på sitteklipperen slik at tiden jeg bruker på å lage støy sikkert er halvert.Ellers virker naboene veldig reserverte, de driver med sitt og viser ingen stor interesse til å krysse sine egne tomtegrenser. Med mindre de skal klage på at det er så stygt når bilen står parkert ved inngangspartiet (E61'n), han var dog full og generelt lite trivelig.
Fredrik 90 Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Med mindre de skal klage på at det er så stygt når bilen står parkert ved inngangspartiet (E61'n), han var dog full og generelt lite trivelig. Hehe! Du har en sånn en du også Naboen her kom i ut og nesten forlangte at jeg parkerte lengere inn i min egen innkjørsel slik at han kunne bruke den til å snu i (bor innerst i blindvei). Robkill og M|Fjeld reagerte på dette 2
sandersander Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58611282&searchclickthrough=true Er sikkert noob-spørsmål, men har denne TDS-motor? Er ikke det samme som står i E39?
janerik171187 Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 E39 var siste med tds motor (m51d25). Siste åra hadde vell en Annen diesel motor der og. (M57 er det rett?)
Shattered Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 E39 var siste med tds motor (m51d25). Siste åra hadde vell en Annen diesel motor der og. (M57 er det rett?) TDS gikk av i 00 (01?), etter det ble de levert med M57 som 525D i stedet.
wicky124 Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Wicky, jeg vil ikke anbefale slike raser. De er ustabile som pokker... Var ute og jogget i skauen tidligere i uka, og en blanding av en slik og labrador kom løpende mot meg ut av det blå (eieren gikk 200m bak)...denne bikkja hoppet rundt meg og beit meg i hånda, men da jeg er vant hunder var jeg litt fysisk og brysk tilbake, så no problem. Men min bekymring er hvis denne møkkasaken løper på barn og unge som ikke kan sette seg i respekt. Hadde jeg vært deg hadde jeg unngått disse skitmiksene av noen hunder, og gått for noen familievennlige raser. Du som har et barn løpende rundt burde passe på hva du skaffer deg av hunder. Ingen planer om å kjøpe sånn bikkje nei. De kan angripe eiern for å ta over alfarollen i familien...ustabile... Men så lenge man oppdrar dem riktig så kan de være kjærlige familiehunder som passer på familien... Jeg har ingen fiender...derfor trenger jeg ikke en dogo canaro...enda...
sandersander Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Det er nok bare uvitenhet fra selger. Det er en 525d. E39 var siste med tds motor (m51d25). Siste åra hadde vell en Annen diesel motor der og. (M57 er det rett?) TDS gikk av i 00 (01?), etter det ble de levert med M57 som 525D i stedet. Takk! Ellers noen formening om denne motoren?
scoot Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 God motor det, sitter samme i min. Som de fleste BMW sekser dieselmotorer er de evighetsmaskiner hvis du er nøye med vedlikehold
sandersander Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Thanku. Har du automat? Hvordan er kombinasjonen eventuelt?
scoot Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Jeg har automat ja, det er en veldig god kombinasjon syns jeg. Automatkassen er nok ikke den mest moderne på de tidligste modellene, men den er behagelig og jeg lever fint med den
janerik171187 Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 noen andre her som prøvekjørte i8 i sarpsborg idag? var morsom bil, ivaffall i sportmodus lyden var bra inni bilen, men er vell noe som kommer fra høyytalerne og der, menmen, funker jo det og prøvde og i3 og 220ia cab, bra drag i 220'n og i3'n var morsom skulle jeg hatt elbil nå hadde det blitt i3 tror jeg )
Anbefalte innlegg