Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en en kjent Mercedes i en reklame for Statoil nå nettopp. Var det bra betalt Wicky? :P

Ikkeno betalt...var mer entusiasmen som tok overhånd der dessverre :P Men de brukte 7timer på å filme.... også ble det en så liten reklame... Hørte de egentlig skulle lage ett større klipp senere....menmen...får se :)

Meget stilfullt klipp! Jeg stalker Wicky på fb ;)

Du stalker meg...men adder meg ikke...montro hva du har å skjule....

Skrevet

Syns Touran er greie biler jeg :) ser jo bra ut og lette og skru på :) 

Var å så på en E38 740 i går , men mye rust på bakluke og hull i døra, og bobler på panseret. Da gidder jeg ikke... blir for mye rust og hjulbuer bak....

Det kom ut en transporter i går , 06 modell,lurte på å bytte i den , som arbeidsbil og til og fra jobb :) 

manuell og ny lakkert

Skrevet

Så....la meg kjøpe 7ern...20k? :P

Var å så på den med dama i går , skulle sende deg bilder og film av den, men glemte det ....

hva er en sånn vært da ? 1997 modell , rust på bakluka og på høyre framdør , det er hull der lista er ...

Skrevet

Syns Touran er greie biler jeg :) ser jo bra ut....

Ser bra ut?? En kasse med hjul?

Det sies at folk har forskjellig smak og det er jaggu sant :P

Skrevet

Ser bra ut?? En kasse med hjul?

Det sies at folk har forskjellig smak og det er jaggu sant :P

de ser bar ut , til å være volkswagen og kasse bil , til og fra jobb så duger de :) 

Skrevet
Julian, on 07 May 2015 - 07:34, said:

Nå tror jeg du snakker om ting du ikke helt kan. Bensinmotorene som man får i E39 kan man ikke si noe negativt om. Jo muligens M54b30 grunnet noe små problemer der oljepumpen løsner, men alt i alt kanongode motorer som varer "evig". Billigere bileierskap skal man lete lenge etter [:)]

Hvilke problemer har du hørt om da? Ikke meningen å være kvass, men når man kommer med slike uttalelser uten grunn så må noen rette på det..

Ikke noen vits i å spore helt av, så flytta den hit. .

Jeg har hørt mye om toppakninger som ryker i hytt og gevær, og diverse andre motordeler. Aldri hatt noe problem selv med diesel på disse tinga. En kompis her inne har hatt et par biler med M50/52, og bare kødd med de motorene. Men klart, hvordan de har vært kjørt med før har sikkert noe å si, også.

Skrevet (endret)

M50/M52 er vel kanskje en av de beste motorkonstruksjonene laget noensinne. Hvis de blir vedlikeholdt. 

Har hatt noen biler med M50, forutenom litt tomgangsfjusk ( vakuumproblemer ) så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har piska et par M50 motorer uten at de tok skade av det

Når du snakker om toppakninger så er M20 motoren mye mer utsatt, men det er i bunn og grunn fordi folk ikke klarer å vente til motoren blir driftsvarm før de pisker den. 

Endret av scoot
Skrevet

Ikke noen vits i å spore helt av, så flytta den hit. .

Jeg har hørt mye om toppakninger som ryker i hytt og gevær, og diverse andre motordeler. Aldri hatt noe problem selv med diesel på disse tinga. En kompis her inne har hatt et par biler med M50/52, og bare kødd med de motorene. Men klart, hvordan de har vært kjørt med før har sikkert noe å si, også.

Alt med bruk, kan garantere at topp pakning ryker på diesel (og forøvrig ALLE andre motorer) med mishandling. At DU ikke har hatt et problem med DIN diesel betyr ikke at diesel er noe bedre. Min far sin 525tds har de siste 8 årene kostet han rundt 200.000kr i reperasjoner. Stort sett motordeler. Så JEG tørr ikke prøve noe E39 med diesel, men det betyr likevel ikke at det er en dårlig motor.

M5x-motorene er godt kjent som "driftsikkerheten" selv, så fordi at noen ungdommer har kjørt sine motorer i stykker betyr ikke at INGEN kan kjøpe en slik motor.

De motorene jeg har hatt minst problemer med er faktisk M20 og M50. M54 litt mer problemer, men dog egen feil.

Jeg måtte bare si ifra i sted, da en så sterk mening uten grunnlag kan ødelegge for mange andre som ikke vet bedre og tror på det du skriver.

Skrevet

Jeg må si meg enig med de andre her, rekkesekserene til BMW er utrolig solide saker. Men som med alt annet så krever det vedlikehold, hvis ikke så kan ting skje men selv da skal det mye til. M50 regnes jo som den beste motoren BMW noen gang har laget (muligens en av verdens beste bensin motorer) det var utrolig å mye juling vi ga disse motorene i ungdomstiden og de holdt tross dette. Det var blandt annet med denne "referansen" i bakhodet jeg valgte E34 520i for tre år siden når jeg skulle ha billig og driftsikker bil, har ikke angret siden.

Man kan få alle motorer til å havarer hvis man gir faen eller virkelig går inn for å ødelegge motoren.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...