Fredrik 90 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Da var F10en levert hos Bavaria for sin første service i mitt eie -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Da var F10en levert hos Bavaria for sin første service i mitt eie Da er lommeboka tom etterpå? Hva slags service skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Da er lommeboka tom etterpå? Hva slags service skal du ha? Det blir bremser foran, olje og filterbytte samt Vehicle inspeksjon. Sto også at det skulle være inspeksjon av "avgass anlegg" med det var visst noe de aldri utførte på biler i Europa, så den skulle de bare resette Det tømmer heldigvis ikke lommeboka men gjør ett god innhugg, men det koster å ha bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Og den nylanserte sjuern sugde....uansett hvor lite den veier.... http://bimmers.no/page/index/_/nyheter-om-bmw/bmw-har-lansert-ny-7-serie-r82 Dem ligner på en lang 3serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 La oss bli enige om å være uenige på dèt, jeg syns den så rett så bra ut. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Går nok bra for dere begge, så lenge dere et motivert til å få fullført det. Fullførte nettopp fagskoleløpet selv og det gikk helt greit. Litt tungt økonomisk med leilighet og bil, men det går alltids på et vis. Har heldigvis ingen unger som krever noe av meg Skal du fortsette å jobbe offshore awt? Ja, jeg slutter ikke i jobb for å gå på skole, da går jeg galant konkurs. Linjen jeg skal ta går over tre år, istedenfor to som er normalt, så det er lagt opp til at man er i jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Den har en del kule "iphone" gadgets... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Jeg likte den. Jeg liker også S-klassen og A8 minst like godt. Hadde ærlig talt hatt problemer med å velge blant dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Det blir bremser foran, olje og filterbytte samt Vehicle inspeksjon. Sto også at det skulle være inspeksjon av "avgass anlegg" med det var visst noe de aldri utførte på biler i Europa, så den skulle de bare resette Det tømmer heldigvis ikke lommeboka men gjør ett god innhugg, men det koster å ha bil Såpass ja. Fatter bytta bremse klosser og bremsskiver på alle fire hjul på sin f10. Han betalte 15k tror jeg med rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Såpass ja. Fatter bytta bremse klosser og bremsskiver på alle fire hjul på sin f10. Han betalte 15k tror jeg med rabatt Jeg fikk nettopp telefon ifra verksmester nå som fortale at skivene foran straks er nede på minimums tykkelsen. Det ville koste 4000 kr ekstra og det takket jeg nei til, de får bytte klossene så kjøper jeg originale skiver på Koed og får verkstedet jeg bruker til E34en til å bytte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Nyeste A8 er faktisk ikkeno fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Noen tips til gave til madammen for å feire enda et år sammen? Litt tom for ideer, tror jeg har brukt opp alle snart.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Kjøp en vibrator og legg ved et kort som sier: "Det blir nok mye mekking fremover!" Hva med en klokke? Eller en opplevelse for to? Til nøds kan du svi hull i lommeboken og kjøpe sko. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Hahaha, det hadde vært skikkelig tidig Klokke fikk hun til jul. Opplevelse for to kan bli litt dyrt. Lever litt på minus siden for tiden etter huskjøp osv. Sko var ikke dumt faktisk. Kanskje jeg finner noe til overlevbar pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Opplevelse for 1, da? Som gavekort på spa e.l. Opplevelser trenger ikke bli dyrt. Middag ute, atmosfærisk middag inne, vin osv. Eller mat og kino, eller en annen aktivitet. Så lenge det ikke er bussbilletter tur/retur Odda og en kebab i hånden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg