janerik171187 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 ikke helt imponert over postnord nå, fikk melding om pakke kommet (2dekk fra dekkonline) og kunne bestille når jeg ville ha dne onsdag morra, så valgte da torsdag kveld mellom 17-21 fikk bekreftelse på mail og. torsdagm orra fikk jeg en til sms med samme info om en annen pakke (2dekk det og) valgte da fredag 17-21 på den. kom aldri noen igår, og de finner ikke ut hvor pakka er idag fikk jeg sms om at jeg kunne forvente pakka levert om 10-15min klokka 16:53 klokka kvart på 7 kom han, ikke helt 10-15min det får håpe de finner andre pakka mi iløpet av neste uke da skulle brukt dekka på rudskogen uka etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 (endret) Ferien er snart på hell og kan si at Kroatia har vist seg fra sin beste side i sommer! Ikke sett en sky siden jeg kom hit! Festlig natteliv og hyggelig strandliv. Var ute med båt en dag og det gav mersmak og besøke skjærgården her nede! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Juli 10, 2015 av FredrikE24 Fredrik, axept og majuz reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Kroatia er definitivt en plass jeg skal tilbake til! Misunner alle som reiser dit.. Passa seg ikke i år desverre, så neste år er det på agendaen.. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Hvor vil dere anbefale å reise med barn, altså i Kroatia? Gjerne et barnehotell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 (endret) Hotell er faktisk ikke det mest vanlige rundt her, små og store utleiedeler av hus og et og annet leilighetskompleks er mer vanlig. Kroatene har ofte delt av husene sine i en stor og en liten del, hvor de selv leier ut den store delen og flytter inn i den mindre i sesongen. Jeg kan sende deg informasjon om en populær utleier her i Vodice som kan falle i smak(eies av en venn av min familie). Bare nordmenn som leier der og huset er delt opp i flere utleiedeler og utleier er svært hyggelig bekjentskap. Det finnes hotell her også, men en typisk charter-ferie med organiserte aktiviteter for barn er finner man nok sjeldent i Kroatia. Mine erfaringer med sydenreiser er Hellas og Tyrkia, og å feriere i Kroatia er noe helt annet. En mye roligere atmosfære og Kroatene yter så mye service de klarer. Mine venner og jeg er her for andre gang(kjørte flyttelass ned hit ifjor og også i år), og det er ingenting negativt å finne! Det blir nok å feriere her hvert år framover og det er noe jeg er svært takknemlig for at jeg har mulighet til. Sitter forøvrig på terrassen her nede i 28 varmegrader med en iskald Weissbier i skrivende stund Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Juli 10, 2015 av FredrikE24 Fredrik og axept reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Hva synes folk om at hundeeiere synes det er greit at kjeledeggen løfter benet og pisser på andres biler. Glem "pee on BMW", karma, bare litt piss og alt det det der. Parkerte i veikanten hos noen venner av oss, nå vi kommer ut har noen latt bikkja pissa på bilen. Vedkommende skal være sjeleglad for at jeg ikke så det, hadde seriøst KLIKKA!! Er jo bare litt piss som jeg spylte bort når jeg kom hjem, men er litt prinsippet føler jeg. Kjørte noen runder i området for å se om jeg kunne finne syndern, like greit at jeg ikke fant vedkommende... Pissa på dekket og ut over felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 (endret) Kjører fra Ålesund og sørover i morra, kommer til å kjøre nedover den østlige delen av landet. Noe en ikke burde gå glipp av fra Oslo og sydover mot Kristiansand..ish? Målet med turen er å ta det helt med ro og ikke ha noe hastverk, tar med både sykler og tursko. Noe mål er heller ikke bestemt. Endret Juli 10, 2015 av Dal-z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Hvor vil dere anbefale å reise med barn, altså i Kroatia? Gjerne et barnehotell.Jeg hadde det guttungen min, baby vel og merke, til Podgora. Dette er en liten plass og var egsntlig litt for lite. Da spesielt over lengre tur. Reiste til Makarska som er en populær plass blant turoperatører. Meget fin by. Alt er jo fint...Så har vi Brac, nydelig.. Bare å søke litt rundt på nettet, så tenker jeg reiselysten kommer med en gang. Er vel Brac som har den spisse stranda.. Edit: Jeg ville muligens sett etter feriehus i stedenfor hotell. Da kan du få det som du vil. Finnes mange som leier ut feriehus. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Hva synes folk om at hundeeiere synes det er greit at kjeledeggen løfter benet og pisser på andres biler. [...] Respektløst. Jeg synes også det er en uting at de samme eierne ser det som naturlig og helt legitimt å kvitte seg med dyrets avfall i en annens søppeldunk også. Hvis de ikke kan bære med seg bæsjeposen til en egnet søppeldunk (offentlig som sådan) eller i sin egen dunk, så burde de latt være å anskaffe seg dyret i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Respektløst. Jeg synes også det er en uting at de samme eierne ser det som naturlig og helt legitimt å kvitte seg med dyrets avfall i en annens søppeldunk også. Hvis de ikke kan bære med seg bæsjeposen til en egnet søppeldunk (offentlig som sådan) eller i sin egen dunk, så burde de latt være å anskaffe seg dyret i utgangspunktet. Ja jeg er helt enig, det er rett å slett respekt løst og jeg har opplevd akkurat det samme selv. Ikke nok med at de hiver drittposen i andres dunker, men de få gangene det ikke er søppelpose i dunken så må jeg løfte opp drittposen når jeg skal sette inn en ny søppelpose. Har vurdert å flytte søppeldunken helt inntil husveggen, men så var det det med lukt og tilgjengelighet for renovasjonsfolkene. Vet ikke hva det er med folk men jeg hadde aldri latt bikkja (hvis jeg hadde hatt hund) pisse på en bil, men det er vel samme type mennesker som vrenger opp dørene sine i andres bil og bulker å stikker av. Jeg vet det bare er en filleting, men det er faktisk veldig provoserende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Parkeringsbulker er vel egentlig ikke en filleting? Spørs jo på bilen naturligvis... Om man har en strøken bil, kan den ene bulken trekke ned veldig! Se for deg at noen tok vekk en planke fra bordkledninga på huset ditt.. Den første planken hadde vist, og irritert ekstra mye.. Nummer to hadde også vist, men ikke fult så mye ... Blir litt det samme med parkeringsbulker. Når du et vist antall, er det ikke sikkert det blir lagt merke til en ny en, fordi det er såpass mange av dem fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Parkeringsbulker er vel egentlig ikke en filleting? Spørs jo på bilen naturligvis... Om man har en strøken bil, kan den ene bulken trekke ned veldig! Se for deg at noen tok vekk en planke fra bordkledninga på huset ditt.. Den første planken hadde vist, og irritert ekstra mye.. Nummer to hadde også vist, men ikke fult så mye ... Blir litt det samme med parkeringsbulker. Når du et vist antall, er det ikke sikkert det blir lagt merke til en ny en, fordi det er såpass mange av dem fra før... Haha, der sa du noe! Har èn bulk på hele bilen og veldig få steinsprut, men jeg ser den hver eneste dag, og hodet mitt må jo se akkurat på den...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Motorveier i Danmark er jo en helt annen verden enn de vi har på Vestlandet. [emoji54] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Motorveier i Danmark er jo en helt annen verden enn de vi har på Vestlandet. [emoji54] Så fort man kommer ut av Norge som regel, så er veiene fra en helt annen verden. Er få steder i Norge vi har gode veier, og de få som eksisterer pleier ikke å være så lange. Da jeg kjørte fra Norge til Marokko i Nord-Afrika så fikk jeg for første gang kjøre veiene neddover Europa, og de var fantastiske. Selv i Marokko så er motorveiene helt like de i Europa, med 120km fartsgrense, men veier man fint kan holde 200+ på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 (endret) Synes det var en helt annen verden med kvaliteten på veiene her nede i Danmark, og det å ligge i 100-115 km/h nedover veien. Greit nok det er ikke jeg som kjører men var mye bedre her nede. Synd vi ikke tok BMWen med. [emoji14] En stor del av veistrekningen var jo nyasfaltert også. Men selv den gamle asfalten føltes bedre enn det her hjemme. Endret Juli 11, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg