R4F431 RAFAEL Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Du ber altså om cred for å ha kjørt på ei katt? Laangt over grensa for ufint, jeg er glad i katta mi så stikk gjerne innom for en virkelighets-sjekk. Den bi ikke nødvendigvis behagelig..Vist du tok det så nært må eg berre beklage, var ikkje sann meint.Har fått 3 av 4 katter eg har hatt (chippet,vaksinert og ivaretatt) blei overkjørt. Blitt litt normalt for min del. Og var ikkje noe eg ønska skulle skje. Den gikk midt ut på vegen rett forann bilen midt på natta, stor brun og svart katt(skogskatt). Og blei blenda og fikk seg en runde med fangeren og 2 dekk. Vill tørre å påstå det er bedre enn å knekke bein og lignenes og ha store smerter. Lenge etterpå. Takk for meg. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Hvor står det at han ber om cred? Jeg leste "ops, jeg kjørte på en katt, godt ikke fangeren min ble ødelagt" - jada, folk er materialistiske, men det står ingen sted "jeg er dritkul fordi jeg kjørte på en katt" uansett hvilke linjer man leser mellom.Både ja og nei. Eg dreit på draget der, har beklaget meg No. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Eg er jo da den "sant som skjer" og finner det humoristiske i alt. Da blir det fort til at nokken tar seg nær. Og det at ikkje alle skjønner dette er Internett, og der blir du "såret" om du er kritisk til alt. Berre ta deg en tur inni deep web, der er heftige saker der, ikkje for å snakke om dark web. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 huff....håper Mercedes roer ned tullemotorene og monterer skikkelig fremtidsretta R4ere med turboer og hybrid på neste generasjon AMG.... http://www.tv2.no/2015/08/26/broom/c-coupe/mercedes-c-klasse/amg/7293636 flobben reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 helt enig Wicky, er ikke fremtidsbærende å ha sånn støy i gatene som den Brabus w211 som jeg passerte her om dagen utsonderte. Fysja meien, for ett bråk. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 det er helt korrekt. Mye viktigere med downsizing og utstrakt bruk av lettmetaller og mikromotorer. Bråk, eksos og andre "ur-mann-greier" er helt ut! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Motorlyden bør utelukkende komme fra bilens høyttalere wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Yo, når dere er inne på service med bilen, og dere har navigasjon integrert, BMW oppdaterer software/kart da samtidig? Jeg vet de gjør det på Audi/VAG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Software-oppdatering og er kartoppdatering er to forskjellige ting. Ingenting av dette gjøres normalt på service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 (endret) Software-oppdatering og er kartoppdatering er to forskjellige ting. Ingenting av dette gjøres normalt på service. Vel, kartoppdatering(software: tenker på oppdateringen på programvaren dere har i skjermen hvor alle innstillingene er, radio, aux, navi osv), på Hyundai sin er hele greiene ett og samme.. Er meget oppgitt over Hyundai Norge akkurat nå, men vi får se hvordan det blir. Jeg vet Audi gjør det på sine servicer(kartupdate) og regnet med det var vanlig. Det burde det være... Jeg har oppdatert kart selv vis navigation.com/hyundai som det står i bilen jeg skal, men kartet er litt ubrukelig av og til, svært misvisende, så jeg er i en liten klagesak. Endret August 26, 2015 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Hos BMW betyr en software-oppdatering en oppdatering av hele bilen, man kan ikke ta software-oppdatering på en enkelt modul (f.eks. navigasjonen), så dette tar ganske lang tid og koster endel. Kartoppdatering er noe annet igjen, og hva det er ligger i grunn i navnet. Ingenting av dette gjøres som sagt på en service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Hvilke tider lønner det seg å kjøre i Oslo en lørdag? Skal hente noe trommeutstyr på Grefsen. Tenker at det er lurt å unngå rushtrafikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 (endret) Hos BMW betyr en software-oppdatering en oppdatering av hele bilen, man kan ikke ta software-oppdatering på en enkelt modul (f.eks. navigasjonen), så dette tar ganske lang tid og koster endel. Kartoppdatering er noe annet igjen, og hva det er ligger i grunn i navnet. Ingenting av dette gjøres som sagt på en service. Okei! På Hyundai tar jeg update på én modul, kart og alt annet på "skjermen" blir oppdatert! Da skjønner jeg, takk for svar. Rart BMW heller ikke gjør dette, burde vært standard. De har jo nyeste versjon alltid tilgjengelig og det er fort gjort å gjør dette. Som sagt gjør Audi dette, ihvertfall i Molde, burde ikke BMW være dårligere. Vi får se hva Hyundai konkluderer med. Nyeste update på kart ifølge navigation.com/hyundai og navi'en tok mye feil på fartsgrenser, skulle ha meg til å kjøre på veier som ikke finnes, ta av midt på highway og inn i skogen, kjøre inn feil vei på enveiskjørte veier osv osv...Jeg er egentlig fornøyd med Hyundai og skjønte ikke hvorfor de havnet på sisteplass i service, men svaret jeg får og måten de fremstiller det på avgjør mitt ståsted i den saken. Endret August 26, 2015 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 takker. Hvordan finner man sånt på old.kode.no? Ellers kan det se ut som at det er plass til lager: http://allegro.pl/bmw-7-e65-740d-silnik-m67-258-km-i5550544033.html jeg velger da E38, bruktmarket og så navigerer jeg meg inn på dem forskjellige delene og ser på bilder, er ikke værre står ikke noe mer spesifikk der inne enn andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Nyere Audi bruker googles maps, mener kanskje Bmw også gjør det? Hvordan er de på kartoppdateringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg