Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Jeg er egentelig ikke noen fan av Halloween, synes det er litt feil at foreldre synes det er greit å sende ungene på tiggertokt i nabolaget. Særlig når de utstyrer sine små håpefulle med vått dasspapir og egg til å kaste på husene til de som ikke gir noe....heldigvis ikke så mye av dette akkruat i Norge men i USA er det big deal og hevne seg på "gjerrigknarkene". Fordelen med Halloween er forørig at man blir kvitt det godteriet som ligger innerst i skapet som ingen andre vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Jeg er egentelig ikke noen fan av Halloween, synes det er litt feil at foreldre synes det er greit å sende ungene på tiggertokt i nabolaget. Særlig når de utstyrer sine små håpefulle med vått dasspapir og egg til å kaste på husene til de som ikke gir noe....heldigvis ikke så mye av dette akkruat i Norge men i USA er det big deal og hevne seg på "gjerrigknarkene". Fordelen med Halloween er forørig at man blir kvitt det godteriet som ligger innerst i skapet som ingen andre vil ha [emoji14] Er vell ingen i voksen alder så er noe særlig fan. Halloween er ingenting i forhold var før. Når eg var en liten knall så koblet vi ut ringerklokka på slutten. Når vi var tom for knask. No har vi berre hatt 1 besøk. Så trur det dør ut om noen år [emoji12] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Synst hele halloween-greiene er noe tull selv. Kan ikke huske at dette var så "stort" her til lands når jeg var mindre. Da var det kun julebukk som gjaldt. Amerikansk oppblåst greie som alt annet fra den kanten! Når det er sagt, så har jeg 2 unger selv som liker dette, så de går nå rundt. Sier ikke "Knask eller knep", men "happy halloween" i steden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Hehehe Skulebollen, awt og fish reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Så den akkurat #kampenmotorddelingsfeil Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Fikk sitte på med MFjeld en tur i M3'en i stad. Fyy faen for en rå maskin! Akselerasjonen, sladdingen, bremsingen, lyden.. Fantastisk morro, fantastisk bil Ble fort veldig kjedelig å kjøre 520'n hjem etterpå Absolutt en koslig kar det, satt på tidligere i uka. Bilen og lyden er rå, og egentlig en drømmebil men jeg vil ha litt færre dører dog. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Så den akkurat #kampenmotorddelingsfeil Dette har jo ingenting å gjøre med orddelingsfeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 (endret) Dette har jo ingenting å gjøre med orddelingsfeil?Ja, rekke sekser. "Søren altså... No rakk ej ikkje seksern i dag heller" [emoji23] Var vell heller dobbel kososant han tenkte på. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Endret Oktober 31, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Nei, vent. Kanskje ikke.. Hahaha, vært en lang dag på jobb det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Rakk sekseren rett før klokka 18 i dag jeg! R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Frua har lyst på en Golf fra 2005 med DSG kasse. Hvordan er de kassene på den årsmodellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Rakk sekseren rett før klokka 18 i dag jeg! Hahahahaha[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Frua har lyst på en Golf fra 2005 med DSG kasse. Hvordan er de kassene på den årsmodellen? Uti fra sjefen min som er Vag fan så meinte han dei var en generell fiasko. [emoji30] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Har hatt et par biler innom jobben som nylig hadde vært byttet kasse på. Men går jo endel biler med dsg også da. Hørte med en som jobber med vag, han mente det ikke var uvanlig mye problemer med de, litt med styringen til kassen. Vet det ryker litt dobbelmasse svinghjul, men det er jo også ganske vanlig generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Frua har lyst på en Golf fra 2005 med DSG kasse. Hvordan er de kassene på den årsmodellen? Ville vært skeptisk til en så gammel DSG kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg