Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I år tenkte jeg å gjøre det enkelt med julegaver.

Gå på Ebay, kjøpe 10pk. Old Spice deodorant eller parfyme og pakke dem inn. Hva er så Old Spice? Ikke mange på min alder som har hørt om det før, men det har jeg, og originalen lukter temmelig sterkt!

Tidligere år kjøpte jeg en halv pall med slike kakebokser(nordkak.se) man gjerne selger på dørene for en god sak. Jeg kjøpte en halv pall av noen som solgte, og gav bort til alle venner og kjente og støttet samtidig en god sak.

En annen jul kjøpte jeg en mengde LedLenser lykter jeg fikk et billig parti av..

Juleshopping trenger ikke være vanskelig :lol:

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år tenkte jeg å gjøre det enkelt med julegaver.

Gå på Ebay, kjøpe 10pk. Old Spice deodorant eller parfyme og pakke dem inn. Hva er så Old Spice? Ikke mange på min alder som har hørt om det før, men det har jeg, og originalen lukter temmelig sterkt!

Tidligere år kjøpte jeg en halv pall med slike kakebokser(nordkak.se) man gjerne selger på dørene for en god sak. Jeg kjøpte en halv pall av noen som solgte, og gav bort til alle venner og kjente og støttet samtidig en god sak.

En annen jul kjøpte jeg en mengde LedLenser lykter jeg fikk et billig parti av..

Juleshopping trenger ikke være vanskelig :lol:

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Passer seg ikke med LedLenser til dama tror jeg :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra til barna og enkelte venner, har vi begynt å støtte Stine Sofie Stiftelsen tilsvarende gavebeløpet. De fleste har liksom nok blomstervaser, blueray og verktøy eller råd til å kjøpe det selv. Selv mener jeg stiftelsen arbeider med noe av det viktigste i samfunnet, næmlig å sørge for at barn får en best mulig oppvekst, i form av både forebygging og skadebegrensning av voldsutøvelse og seksuelle overgrep. Her finnes det store mørketall, og konsekvensene for de som barna som blir utsatt har en ekstrem risiko for utvikling av psykisk sykdom og rusavhengighet. For ikke å snakke om hvor traumatisk det er for et barn å ikke oppleve tryggheten de trenger. Konekvensene av dette utvikler seg blant annet til vanskeligheter med følelsesliv og tillit til andre mennesker i voksen alder.

Min oppfordring er hvertfall å støtte noen som trenger det, fremfor å gi bort en presang som høyst sannsylig blir brukt 2ganger før den blir lagt bort i en skuff og glemt.

Det fines selvsagt andre som arbeider med hjertesaker, men dette er en av mine.

http://stinesofiesstiftelse.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...