gallay Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Er det noen her som har kjennskap til e70 bilene? En bekjent av meg har en 2011 modell med full m-pakke, og har lyst å installere stigtrinn på den. Ved kjapp søk fant jeg ut at de ikke passer bilene med m-pakke, men det står ingen forklaring på det. Noen som har vært bort i noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Drøyt at denne står ute vinter og vår uten skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 850? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Koster det virkelig 500kr for å sette inn en annonse for bil på Finn? Wow. Nei, det koster 249kr. Da ligger den ute kun i 14 dager, så må en kjøpe ny annonse hvis den ikke blir solgt på den korte tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 850? Vet ikke åssen motor det er i den, men er en åtter ja. Ser ikke gærn ut heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Mange rare endringer på finn.no for tida. Skulle sette solgt på en bil jeg ble kvitt idag, men da ble annonsen deaktivert. Ja jeg er jo kvitt bilen. Men likte det bedre før når det stod solgt på annonsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Mange rare endringer på finn.no for tida. Skulle sette solgt på en bil jeg ble kvitt idag, men da ble annonsen deaktivert. Ja jeg er jo kvitt bilen. Men likte det bedre før når det stod solgt på annonsa Har aldri skjønt hvorfor annonsene ble liggende og markert solgt, mye ryddigere at bilene som ligger ute fortsatt er til salgs ligger ute, mens de som ikke er det er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Det er naturlig at de ligger merket med "solgt". Dette fordi man da slipper å lure på om "søker jeg på det samme, søker jeg feil, finner jeg den bare ikke igjen etc", men man ser tydelig at den er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Mange rare endringer på finn.no for tida. Skulle sette solgt på en bil jeg ble kvitt idag, men da ble annonsen deaktivert. Ja jeg er jo kvitt bilen. Men likte det bedre før når det stod solgt på annonsa Finn.no driver med nedgraderinger for tida - de kaller det oppgraderinger, men det er jo bare tull. Mobilversjon for alle skjermer, og sånt sprøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Nei, det koster 249kr. Da ligger den ute kun i 14 dager, så må en kjøpe ny annonse hvis den ikke blir solgt på den korte tida. Jeg kan kun velge 500kr for 30 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 You'll never walk alone? [emoji41] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 hvor tar du tatoveringen? skal ha en selv etter jul tenker jeg ---------------------------------------------------------------------------- Snart ut å se på ny e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Jeg er i markedet for en billig bruksbil. Jeg kan fint skru litt, men risting i hastighet kan bety slitt hjuloppheng, felger/dekk med kast, skeivslitte bremseskiver. Altså potensielt dyre feil. Dessuten er rust et stort drawback, og man vil aldri få den fin i lakken igjen uten proff lakkering. Dvs at bilen vil forbli shabby. Og jeg må koste på nye vinterdekk.. Hvis budsjettet er i 15-20 000kr området velger jeg heller en e39 med feil som er lettere og forholde seg til, uten synlig rust og med dekk som kan brukes. Selg m5 felgene utenom da ingen i dette prisområdet forstår verdien eller forskjellen på throwingstar og kopifelger. Det er kanskje verdt og kjøpe et sett med stygge felger med vinterdekk (da kan kjøperen utsette ytterligere kostnader) Videre er det en grunn til at alle bruktbilselgere skriver minst mulig i annonsene sine og heller (forhåpentligvis) tar greie nok bilder til å gi et presentabelt bilde av bilen for å få potensielle kjøpere nysgjerrige nok til og ringe. Om du lager to annonser med samme bil og samme (brukbare ) bilder hvor den ene har din lange liste over positive og negative ting, og den andre har kun tekst "grei bruksbil som er eu godkjent til 2017" vil sistnevnte få enormt mye større respons. Kjøperne vet da ikke om alle feilene osv. Dropper du i tilegg nærbilder av rusten i annonsen er det lettere å lokke folk til å komme og se på bilen. Deretter står de på trappen din med penger i hånden og ser en forholdsvis orginal og grei e34 uten å kunne sammenligne like lett med andre biler som man kan på finn.no. De negative tingene står ikke på en liste, men er presentert muntlig med lovnader om hvor enkelt det er å fikse.. Kjærlighet gjør blind og bilen er solgt.. Jeg vil da tro at det er hjulene som gjør det. Kopier av Throwing Stars er det nok nesten ingen som har eller vet om. Syns det er teit at de med dårlige annonser får mest respons.. Skal virkelig ikke bli lett å bli kvitt den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 [emoji41] Tøft... Ikke alle som blir tatovert av sin egen datter fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 (endret) hvor tar du tatoveringen? skal ha en selv etter jul tenker jeg ---------------------------------------------------------------------------- Snart ut å se på ny e36 Extinct i Skien. Som du ser i forrige post så er det min datter som tatoverer. Endret November 22, 2015 av fish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg