R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Hører kun på RadioRock på jobb og i bilen så gadd jeg ikke å koble på antenna en gang, så slipper heldigvis det Jaja, No har jo eg ett kvinnemenneske med sin sangsmak og tilsynelatende ingen tegn til å gå lei av julesanger [emoji31] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Jaja, No har jo eg ett kvinnemenneske med sin sangsmak og tilsynelatende ingen tegn til å gå lei av julesanger [emoji31] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Bare en vei ut: R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Sjåføren som skal få velge musikk da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Ja. Det kan du sei [emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Står stortsett bare på NRK P3 på jobb, er for det meste kun vanlig musikk, men plutselig begynte de å synge "Tenn lys" helt ut av det blå Snakk om sovemusikk! NRJ og Radio Rock er stort sett det jeg hører på i bilen når jeg ikke hører på noe annet på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 (endret) Brukt helga på bytte av bakluke, Mercedes-Benz ruster jo litt kan knekke av hele det rustne partiet for hånd I alle julesanger, så er det likegreit å koble av med litt Kim Larsen! Ellers jobbet jeg til langt på natt igår med bilen, og NRK P1 bestemte seg for å sende noen konserter av Gluntan... Ikke greit.. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Desember 13, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Litt imponerende kilometerstand på en BMW X3 3.0l bensin (M54) fra USA. 425 891 miles = 685 405 kilometer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Sålenge man bruker bilen på en god måte, skifter olje ofte nok og kjører på bilen km. før tidens tann slår seg fullstendig løs, så kan alle biler gå langt nok. Problemet i Norge er veisalt slik jeg ser det. Slik min mors bil er, en BMW E36.. Hadde ikke den rusta bort, så er jeg sikker på at vi hadde hatt den i 15-20 år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 (endret) Sant nok, men jeg syns fortsatt det er imponerende Bilen er jo fortsatt "litt ny". Endret Desember 13, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Ellers jobbet jeg til langt på natt igår med bilen, og NRK P1 bestemte seg for å sende noen konserter av Gluntan... Ikke greit.. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Det kunne vært værre. Jeg jobbet ettermidagen julaften for et par år siden. Da jeg kjørte hjem så sendte de et times program med kirkeklokker. De startet i nord, fortalte om en kirke og hørte på kirkeklokkene derifra, så gikk de landet rundt. Rimelig sært program. Samtidig så er det litt godt og leve i et land som kan sende et slikt ikke kommersielt program uten noen spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 (endret) Jeg hører på NRK P1 og P2 på daglig basis, de sender mye bra, og hver Lørdagskveld er det en og annen konsert. Denne gangen var det Gluntan, falt ikke helt i smak Kirkeklokker i et utvalg kirker i vårt langstrakte land, overgår nok Gluntan i ikke-greit-faktor med god margin Lønsj på NRK P1 er noe jeg får med meg, i helgene er PILS et program jeg liker godt, så er jo også Are og Odin på plass en liten time ila. Helga. NRK P1 har endret seg noe. Ellers går det i P2, noe sært, men ellers interessant. Beste er at man slipper reklame Endret Desember 13, 2015 av FredrikE24 Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Husk herreavdelingen også. Ellers går det mye i P2 på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Jepp, glemte så absolutt herreavdelingen, de var på plass, siste sending før jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Hmm.. Det daler noe hvitt ned fra himmelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 (endret) Endret Desember 14, 2015 av E.C. Daniel. og R4F431 RAFAEL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg