Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

harde kår som selger av bildeler. eg måtte tydligvis vite kor mange liter som er i en vannlås i ett toalett. for det var en kvinne som skulle ha frostveske nedi, og det måtte tåle -20. Cirka var ikkje godt nok. 

Noen kunder stiller voldsome krav til selgere x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harde kår som selger av bildeler. eg måtte tydligvis vite kor mange liter som er i en vannlås i ett toalett. for det var en kvinne som skulle ha frostveske nedi, og det måtte tåle -20. Cirka var ikkje godt nok.

Noen kunder stiller voldsome krav til selgere x)

Selve vannlåsen? Hmh den var ny, jeg har via min jobb solgt toalett i noen når nå og aldri fått det spørsmålet. Heller aldri vært nevnt på kurs osv.. På sisterna kan det derimot variere alt etter type toalett, fra 4-10Liter er vanlig, med noen unntak. Det er litt vittig igjen, folk skal ha seg toalettlokk, jess, hvilken do har du? "Neeei standard toalett, sånn som er på gulv", vel det er det samme som å komme på bilforhandleren "jeg skal ha ei bildør", "hvilken bilmodell?" "neeeei, standard bil, sånn stasjonsvogn"... :) Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde gått rundt for meg hvis jeg var kona til naboen :).

Hun kjøpte seg hel og pen Citroen i sommer.

Se hvordan han fjerner snøen:

20160105_113604.jpg

Fiskars snøspade,og ja det brukte han all over..

Er jo bare ein citron. Skal kastes etter noen år med bruk dei bilene der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve vannlåsen? Hmh den var ny, jeg har via min jobb solgt toalett i noen når nå og aldri fått det spørsmålet. Heller aldri vært nevnt på kurs osv.. På sisterna kan det derimot variere alt etter type toalett, fra 4-10Liter. Det er litt vittig igjen, folk skal ha seg toalettlokk, jess, hvilken do har du? "Neeei standard toalett, sånn som er på gulv", vel det er det samme som å komme på bilforhandleren "jeg skal ha ei bildør", "hvilken bilmodell?" "neeeei, standard bil, sånn stasjonsvogn"... :)

Ja, eg Gikk med 1,5 Liter konsentrat nedi. Det skulle holde sa eg. Så krysser fingrene ho hadde 4-6 ish. Da du måtte ha 35% konsentrat i forholdet til vatn til å ha -20

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som trener her inne og er nøye på kosthold, tips for bra diett? send gjerne pm isteden for å fylle tråden.

Mest for å gå ned i fett %

Spis mindre dritt, tren mer.

No shit, det er faktisk så enkelt. Hvis du skriver ned alt du putter i deg i løpet av ei uke, kartlegger deg selv og prøver å forbedre deg ut fra det, vil du nok merke ting. Bytt ut all drikke med vann, første skritt. Men jeg ville tatt kontakt med en personlig trener etter noen uker, mye bedre enn å høre på forumtroll/nettroll/treningsforum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis mindre dritt, tren mer.

No shit, det er faktisk så enkelt. Hvis du skriver ned alt du putter i deg i løpet av ei uke, kartlegger deg selv og prøver å forbedre deg ut fra det, vil du nok merke ting. Bytt ut all drikke med vann, første skritt. Men jeg ville tatt kontakt med en personlig trener etter noen uker, mye bedre enn å høre på forumtroll/nettroll/treningsforum ;)

Enkelt og bra svar :) Å gå veldig systematisk og nøye til verk med mengde protein/karbohydrat/fett vil for de aller fleste være unødvendig. Det koker ned til hva utgangspunktet ditt er, hva målet er og hvor lang tid du ønsker å bruke på å nå det. Noen superfiks for å gå ned i fettprosent fungerer sjeldent i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...