Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Einarsson skrev:

Hm, kan jeg det? Isåfall hadde jo det vært det beste :P Slik jeg forsto det var det ingen funksjon i lysjusteringen, tenkte at noe var knekt jeg.

Høres ut som justeringspinnene. Har du Hella sine lykter? De er JÆVLIG dyre å få tak i pinner til, har jeg hørt. Men lykter uten xenon passer ikke bil med xenon! :-({|=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Einarsson skrev:

Dæven, tenkte å gjøre produktive ting i kveld, men ender jo opp med å lese på alle reisebrevene innpå her :P Noen som har noen gode en bør få med seg?

Jeg skrev denne for noen år siden..

ikke veldig mye om bil eller BMW egentlig. mer om landet og opplevelsene ved å kjøre der.

Har også kjørt en en lignende tur fra nord til sør i Australia som jeg ikke har skrevet noe om. Mulig jeg gjør det en gang også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett på sånne heslige lykter på en ellers fin bil da...

Jeg har selv bytta disse stagene en gang, fikk på ebay, eksempelvis: http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-5series-M5-Facelift-Headlight-Adjuster-Angel-Eyes-528-530-540-2000-2003-/141430065287?fits=Make%3ABMW&hash=item20ede38887:g:dC0AAOxyRhBSu2XZ&vxp=mtr

Vil ikke si at det er veldig dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, TRF-Racing skrev:

Da er det en annen type stag du skal ha. Evt kjøper du hella facelift ettermonteringslykter. Relativt rimelig hos koed.

Sto Hella på dem :) Finner ikke Hella lyktene på koed jeg, bare baklykter

Fant dem nå, koster jo 8000kr! Hmm

Endret av Einarsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...