Diiesel Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Noen som har peiling på om disse lyktene fra Koed er pnp når jeg har xenon fra før av? Fikk feil på lysjusteringen på EU så det greieste er vel bare å bytte lykter? Innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Kan du ikke bare justere lyktene du har? Diiesel og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Hm, kan jeg det? Isåfall hadde jo det vært det beste Slik jeg forsto det var det ingen funksjon i lysjusteringen, tenkte at noe var knekt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Da var E61'n solgt, wohooo Marius2002 og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Dæven, tenkte å gjøre produktive ting i kveld, men ender jo opp med å lese på alle reisebrevene innpå her Noen som har noen gode en bør få med seg? And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 1 time siden, Einarsson skrev: Hm, kan jeg det? Isåfall hadde jo det vært det beste Slik jeg forsto det var det ingen funksjon i lysjusteringen, tenkte at noe var knekt jeg. Høres ut som justeringspinnene. Har du Hella sine lykter? De er JÆVLIG dyre å få tak i pinner til, har jeg hørt. Men lykter uten xenon passer ikke bil med xenon! Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 1 time siden, Einarsson skrev: Dæven, tenkte å gjøre produktive ting i kveld, men ender jo opp med å lese på alle reisebrevene innpå her Noen som har noen gode en bør få med seg? Jeg skrev denne for noen år siden.. ikke veldig mye om bil eller BMW egentlig. mer om landet og opplevelsene ved å kjøre der. Har også kjørt en en lignende tur fra nord til sør i Australia som jeg ikke har skrevet noe om. Mulig jeg gjør det en gang også. Diiesel, Marius2002 og tambur4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Ikke sett på sånne heslige lykter på en ellers fin bil da... Jeg har selv bytta disse stagene en gang, fikk på ebay, eksempelvis: http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-5series-M5-Facelift-Headlight-Adjuster-Angel-Eyes-528-530-540-2000-2003-/141430065287?fits=Make%3ABMW&hash=item20ede38887:g:dC0AAOxyRhBSu2XZ&vxp=mtr Vil ikke si at det er veldig dyrt? Shattered og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Skal sjekke senere om det er Hella. Har ikke angel eyes fra før iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Da er det en annen type stag du skal ha. Evt kjøper du hella facelift ettermonteringslykter. Relativt rimelig hos koed. Shattered og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Fredrik90: Ble nok ikke F11 denne gang. Får hive meg inn på G30 om noen år istedenfor Imorgen skal jeg avgårde å hente denne http://www.finn.no/70644045 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 (endret) 7 timer siden, TRF-Racing skrev: Da er det en annen type stag du skal ha. Evt kjøper du hella facelift ettermonteringslykter. Relativt rimelig hos koed. Sto Hella på dem Finner ikke Hella lyktene på koed jeg, bare baklykter Fant dem nå, koster jo 8000kr! Hmm Endret Februar 8, 2016 av Einarsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Hmmm... de har (hadde) et "ettermontere facelift" sett.. tror det kosta ca 4,5k som et sett istedetfor hver for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 "diverse utvendig utstyr " ligger det under på koed Diiesel og TRF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Ser de var ganske dyre allikevel ja når det vare med xenon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg