Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Thundercoil skrev:

Woohoo :) 

Kult skilt. Har jo selv 38380. Hehe. Det så ut som en av de mer "skikkelige" bilene med dine krav. 

Hehe, ja, var litt kult. Og ja, tror denne kan være ganske bra. Lav kilometer, vokseneid, litt unik og sjelden farge.. Ikke alt utstyr som jeg vil ha, men diverse skal ettermonteres (el-justerbart sportsskinn, elektrisk rattstamme og litt annet stæsj). Senk, felger, anlegg, lykter med hvite blink, anlegg osv., så blir nok denne veldig bra etterhvert. Men skal ikke si noe sikkert, skal ikke få alt for høye forhåpninger før bilen er besiktiget, prøvekjørt og kjøpt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, E.C. skrev:

Har du overtatt 318is til Thundercoil?

Jepp overtok den flotte bilen :lol:
Fungerer overraskende godt, og når den blir godkjent i to år til nå for den nette sum av 125kr kan man virkelig ikke klage :)

12 timer siden, Connie Cumstains skrev:

Halvt om halvt med e85, eller isopropanol hvis e85 er vanskelig å få tak i.

Beste er uansett å fikse problemet, ikke å skjule symptomet.

Ja har hørt at det funker.
Prøver først å fikse falskluft og få orden på tomgang, vis det ikke funker får det bare være. Da blir det å skjule det så den blir godkjent og kan brukes i to år til :) Er ikke akkurat noe showbil dette :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9. februar 2016 at 9.26, Julianv skrev:

Vil tippe diff eller travers foringer.. :) Smeller godt når de er dårlige.. På min tidligere E46 kunne jeg løfte diff 7-10cm opp og ned :lol: 

Slik som dette? Noe av det jeg ikke trenger, evt. en plass jeg kan få en hel pakke med dette? 🤔image.thumb.png.43168731d11a92fbd2052d7dimage.thumb.png.c1f1d1a184b3215d5cf67158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet var veldig misvisende. Leste på teksten og det er kun stabforinger der.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP61-EUR-09-1998-E39-BMW-528i&diagId=33_0525

Nr 2, Nr 9 og nr 6 på den lenken. Trodde det var forskjell på fremre og bakre, men på E39 er det kanskje likt? Må ha fire av nr 2 og to av nr 9 pluss en av nr 6 ser det ut som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Julianv skrev:

Det bildet var veldig misvisende. Leste på teksten og det er kun stabforinger der.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP61-EUR-09-1998-E39-BMW-528i&diagId=33_0525

Nr 2, Nr 9 og nr 6 på den lenken. Trodde det var forskjell på fremre og bakre, men på E39 er det kanskje likt? Må ha fire av nr 2 og to av nr 9 pluss en av nr 6 ser det ut som :)

Og ved å bytte nr 2, nr 9 og nr 6 så har jeg byttet alt tilhørende diff/stabforinger?😃 Fikk feil på høyre, nedre, bakre bærekule på EU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Julianv skrev:

Og ved å bytte nr 2, nr 9 og nr 6 så har jeg byttet alt tilhørende diff/stabforinger?😃 Fikk feil på høyre, nedre, bakre bærekule på EU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelsk er overalt og mange vet ikke hvordan man uttaler tyske bilmerker på tysk. Kanskje dette klippet kan hjelpe i den sammenhengen. Tysk og norsk aksent ligner hverandre mer enn f.eks tysk og dansk aksent (som på mange måter er mer likt engelsk)... så på den måten er vi jo heldige i relasjon til uttale av tyske bilmerker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Kennethe34 skrev:

Fort gjort, ligger under ett deksel under bagasjeromsmatta på h.side :)

Ja er vel ikke store jobben har jeg forstått :) Pumpa på 520en fant ut at nå var det nok ;) 

32 minutter siden, RS-Heggem skrev:

https://m.youtube.com/watch?v=93urUS_3zxw

hva synes vi om denne oppførselen?

Kjenner det knytter seg inni meg, makan til rasshøl... Helt utrolig at han faktisk flytter bilen, etter å ha blitt kommandert på en slik måte. Denne syklisten møter "feil" person veldig snart, og det er synd for det møte regner jeg med at han ikke legger ut på You Tube ;) 

Selv vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, hadde iallfall aldri flyttet bilen. Hadde vel selv tatt opp telefonen og begynt å filme hans oppførsel, rista på hode og gått inn i butikken mens jeg hånlo..

Hehe, han sier jo : "Flytt den stygge bilen din"

"Vel, jeg har iallflall råd til bil å slipper å sykle rundt" :P 

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...