E.C. Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Derfor jeg tenkte på den andre bilen først. @Thundercoilmå gudene vite hva som skjedde der, var jo kontakt i et par sekunder. Nå klikket det masse her, så den posten kommer sikkert til å være helt på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 27 minutter siden, Thundercoil skrev: Woohoo Kult skilt. Har jo selv 38380. Hehe. Det så ut som en av de mer "skikkelige" bilene med dine krav. Hehe, ja, var litt kult. Og ja, tror denne kan være ganske bra. Lav kilometer, vokseneid, litt unik og sjelden farge.. Ikke alt utstyr som jeg vil ha, men diverse skal ettermonteres (el-justerbart sportsskinn, elektrisk rattstamme og litt annet stæsj). Senk, felger, anlegg, lykter med hvite blink, anlegg osv., så blir nok denne veldig bra etterhvert. Men skal ikke si noe sikkert, skal ikke få alt for høye forhåpninger før bilen er besiktiget, prøvekjørt og kjøpt. Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 11 timer siden, E.C. skrev: Har du overtatt 318is til Thundercoil? Jepp overtok den flotte bilen Fungerer overraskende godt, og når den blir godkjent i to år til nå for den nette sum av 125kr kan man virkelig ikke klage 12 timer siden, Connie Cumstains skrev: Halvt om halvt med e85, eller isopropanol hvis e85 er vanskelig å få tak i. Beste er uansett å fikse problemet, ikke å skjule symptomet. Ja har hørt at det funker. Prøver først å fikse falskluft og få orden på tomgang, vis det ikke funker får det bare være. Da blir det å skjule det så den blir godkjent og kan brukes i to år til Er ikke akkurat noe showbil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 On 9. februar 2016 at 9.26, Julianv skrev: Vil tippe diff eller travers foringer.. Smeller godt når de er dårlige.. På min tidligere E46 kunne jeg løfte diff 7-10cm opp og ned Slik som dette? Noe av det jeg ikke trenger, evt. en plass jeg kan få en hel pakke med dette? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Der har du jo med stabforinger og bærearmsforinger i tillegg ser det ut som. Sjekk ebay for komplett pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 1 minutt siden, Julianv skrev: Der har du jo med stabforinger og bærearmsforinger i tillegg ser det ut som. Sjekk ebay for komplett pakke http://m.ebay.com/itm/FIT-BMW-E39-5-SERIES-POWERFLEX-REAR-BUSH-KIT-/291223380876?nav=SEARCH Slik? Er det alt som trengs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Det bildet var veldig misvisende. Leste på teksten og det er kun stabforinger der.http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP61-EUR-09-1998-E39-BMW-528i&diagId=33_0525 Nr 2, Nr 9 og nr 6 på den lenken. Trodde det var forskjell på fremre og bakre, men på E39 er det kanskje likt? Må ha fire av nr 2 og to av nr 9 pluss en av nr 6 ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 2 timer siden, Julianv skrev: Det bildet var veldig misvisende. Leste på teksten og det er kun stabforinger der.http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP61-EUR-09-1998-E39-BMW-528i&diagId=33_0525 Nr 2, Nr 9 og nr 6 på den lenken. Trodde det var forskjell på fremre og bakre, men på E39 er det kanskje likt? Må ha fire av nr 2 og to av nr 9 pluss en av nr 6 ser det ut som Og ved å bytte nr 2, nr 9 og nr 6 så har jeg byttet alt tilhørende diff/stabforinger?😃 Fikk feil på høyre, nedre, bakre bærekule på EU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 2 timer siden, Julianv skrev: Det bildet var veldig misvisende. Leste på teksten og det er kun stabforinger der.http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP61-EUR-09-1998-E39-BMW-528i&diagId=33_0525 Nr 2, Nr 9 og nr 6 på den lenken. Trodde det var forskjell på fremre og bakre, men på E39 er det kanskje likt? Må ha fire av nr 2 og to av nr 9 pluss en av nr 6 ser det ut som Og ved å bytte nr 2, nr 9 og nr 6 så har jeg byttet alt tilhørende diff/stabforinger?😃 Fikk feil på høyre, nedre, bakre bærekule på EU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Bytte bensinpumpe på E34 er vel ikke noen vanskelig jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Fort gjort, ligger under ett deksel under bagasjeromsmatta på h.side Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 https://m.youtube.com/watch?v=93urUS_3zxw hva synes vi om denne oppførselen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 5 minutter siden, RS-Heggem skrev: https://m.youtube.com/watch?v=93urUS_3zxw hva synes vi om denne oppførselen? Tror han syklisten burde holde seg hjemme, ser ikke ut som om han passer ute blant folk. Det er vel noe som heter at man ikke skal ta loven i egne hender.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Engelsk er overalt og mange vet ikke hvordan man uttaler tyske bilmerker på tysk. Kanskje dette klippet kan hjelpe i den sammenhengen. Tysk og norsk aksent ligner hverandre mer enn f.eks tysk og dansk aksent (som på mange måter er mer likt engelsk)... så på den måten er vi jo heldige i relasjon til uttale av tyske bilmerker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 (endret) 37 minutter siden, Kennethe34 skrev: Fort gjort, ligger under ett deksel under bagasjeromsmatta på h.side Ja er vel ikke store jobben har jeg forstått Pumpa på 520en fant ut at nå var det nok 32 minutter siden, RS-Heggem skrev: https://m.youtube.com/watch?v=93urUS_3zxw hva synes vi om denne oppførselen? Kjenner det knytter seg inni meg, makan til rasshøl... Helt utrolig at han faktisk flytter bilen, etter å ha blitt kommandert på en slik måte. Denne syklisten møter "feil" person veldig snart, og det er synd for det møte regner jeg med at han ikke legger ut på You Tube Selv vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, hadde iallfall aldri flyttet bilen. Hadde vel selv tatt opp telefonen og begynt å filme hans oppførsel, rista på hode og gått inn i butikken mens jeg hånlo.. Hehe, han sier jo : "Flytt den stygge bilen din" "Vel, jeg har iallflall råd til bil å slipper å sykle rundt" Endret Februar 10, 2016 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg