Melanki Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Takk for tips, men pga. påske har jo alt vært stengt og jeg måtte jo selvfølgelig reise tilbake til Bergen idag! Ble noen timer m. vinkelsliper, slegge og banning. Fikk kuttet og banket ut innerdelen, før jeg kuttet ytterdelen med sag, og da poppet den ut med et par slag. LATTERLIG hvor godt den hadde rustet seg fast, så jo ikke forskjell på foringen og hjul bæreren, hadde jo "smeltet" sammen. Bakhjulene har 6-7mm forskjell i høyde ifh. hjulbuen, men får håpe det ikke har så mye å si. Bergen next! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Jeg ler,ler og atter ler . Det som er saken: Jeg satt inn min Collinte inn på vasken på badet. Kona hadde kjøpt ny ansiktskrem og pakningen er rimelig lik. Hun får besøk av en eldre venninne og hun skulle prøve den nye kremen. Hun kommer opp og er helt blank i fjeset og ser rar ut, Joda hun har smurt trynet inn med Collinte voks isteden for Clearance hudprodukter. Jeg lo og lo og ler enda. Spurte samtidig om hun skulle ha Prickbort som sminkefjerner :). janerik171187, Fahad, olenikolai og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Hei! Håper noen kan hjelpe meg med et PC-spørsmål her! Når jeg f.eks er i nettleser min og skriver (slik jeg gjør her nå), så plutselig er det som at musa trykkes i et annet vindu og vinduet med nettleseren blir ikke aktiv lenger. Og toppen av nettleseren går fra å være mørkeblå (aktiv) til "grå" (ikke aktivt vindu). Men etter 1-2 sekunder går den automatisk tilbake til nettleseren noen ganger, og noen ganger må jeg trykke i vinduet med nettleseren for å kunne skrive videre. Dette skjer også i outlook og alle andre programmer. Nesten som at pc-en trykker på skrivebordet av seg selv hvert 5 sekund. Jævlig irriterende, og IT-avdelingen på jobben vet ikke, og vurderer å tilbakestille pc-en til fabrikkinstillinger.. Det vil jeg helst slippe. Men slik pc-en er nå, så er det umulig å jobbe på, da det tar 5 minutter å skrive et innlegg som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Laptoppen til fruen i stuen har også vært sånn i 6mnd. I forrige uke gadd jeg ikke mer å kjøpte likegreit en imac til kona. Nå smiler hun hver gang hun har sitti der, så mac anbefales som en oppgradering fra windowssyken.. Daniel80 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Ser ut som problemet løste seg etter at jeg gikk i msconfig og under oppstart og huket av en del programmer som startet opp automatisk av seg selv. Blant annet spotify 2 ganger, og flere andre programmer som stod flere ganger. Tipper det var problemet. Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Får prøve det👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få koblet DEFA alarmen helt ut? Nå har den begynt å fucke til E34en igjen, Bavaria kobla om slik at startsperra på den ikke slår inn men nå er den til å kødder igjen. Nå kunne jeg tenkt å bare få kobla vekk hele greia.. Tviler på at det er "klipp alle ledninger" prinsippet som er løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få koblet DEFA alarmen helt ut? Nå har den begynt å fucke til E34en igjen, Bavaria kobla om slik at startsperra på den ikke slår inn men nå er den til å kødder igjen. Nå kunne jeg tenkt å bare få kobla vekk hele greia.. Tviler på at det er "klipp alle ledninger" prinsippet som er løsningen På E36en jeg hadde klikka DEFA-alarmen og da måtte jeg klippe ledningen for å få bukt på det hele. Det ble også den permanente løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScottNicholas Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Noen som har litt info/historikk på denne? Bra bil? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73328419 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Noen som vet hva Hot climate version er på en E39? Vet at det betyr at bilen er ment for varmere klima, men hva er endret på en bil med det, i forhold til en "vanlig" bil, og en med cold climate version? Får veldig varierende svar når jeg googler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 1 time siden, ScottNicholas skrev: Noen som har litt info/historikk på denne? Bra bil? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73328419 Den bilen mener jeg ble hentet inn av drømmebil as for en kunde, er vel noe info om den på forumet her et sted.. ser rå ut og en nydelig farge, noen annet en standard fargene.. 25 minutter siden, DanielStance skrev: Noen som vet hva Hot climate version er på en E39? Vet at det betyr at bilen er ment for varmere klima, men hva er endret på en bil med det, i forhold til en "vanlig" bil, og en med cold climate version? Får veldig varierende svar når jeg googler det. Det er at kompressoren er større og gir raskere og mere kjøling enn en uten den pakka. Ofte i land med over gjennomsnittet varmt(usa, japan,australia,afrika osv) har hatt det på flere biler og det er topp på varme sommerdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Nå, BmwChris skrev: Det er at kompressoren er større og gir raskere og mere kjøling enn en uten den pakka. Ofte i land med over gjennomsnittet varmt(usa, japan,australia,afrika osv) har hatt det på flere biler og det er topp på varme sommerdager Kun det? Har lest alt ifra at den inneholder ting som gjør at det går negativt utover både drivstoff forbruk, og motoreffekt, og noe ett eller annet om at luften blir mer fokusert mot midten av kupeen eller noe og dermed så er ventilene nede med føttene og noe frost greier stengt. Så jeg ble ikke helt klok på hva den egentlig var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 3 minutter siden, DanielStance skrev: Kun det? Har lest alt ifra at den inneholder ting som gjør at det går negativt utover både drivstoff forbruk, og motoreffekt, og noe ett eller annet om at luften blir mer fokusert mot midten av kupeen eller noe og dermed så er ventilene nede med føttene og noe frost greier stengt. Så jeg ble ikke helt klok på hva den egentlig var Drivstoff forbruket vil du ikke merke noe forskjell på, sjeldent det er 40grader i Norge..Der det er virkelig varmt vil den jobbe mere og bruke litt mere. Men ingen bekymring der for oss nordboere. Effekttap er det uansett med ac og ikke noen forskjell.. mener vel at det er noen spjeld som åpner/lukker for å få mest mulig kjøling og ikke varme inn i bilen.. Heller ingen problem å ha en bil med hot climate pakke her i Norge vinterstid som mange tror, den vil fortsatt varme bra og kjøle bedre på sommeren.. Men biler med cold climate pakke har isolert veivhus osv og går vel på litt høyere turtall(?) for å gi raskere varme i kalde land. Flest nye biler leveres med det, tror ikke mange e39 kom med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 3 minutter siden, BmwChris skrev: Drivstoff forbruket vil du ikke merke noe forskjell på, sjeldent det er 40grader i Norge..Der det er virkelig varmt vil den jobbe mere og bruke litt mere. Men ingen bekymring der for oss nordboere. Effekttap er det uansett med ac og ikke noen forskjell.. mener vel at det er noen spjeld som åpner/lukker for å få mest mulig kjøling og ikke varme inn i bilen.. Heller ingen problem å ha en bil med hot climate pakke her i Norge vinterstid som mange tror, den vil fortsatt varme bra og kjøle bedre på sommeren.. Men biler med cold climate pakke har isolert veivhus osv og går vel på litt høyere turtall(?) for å gi raskere varme i kalde land. Flest nye biler leveres med det, tror ikke mange e39 kom med det.. Ok da ble jeg litt klokere Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 2 timer siden, ScottNicholas skrev: Noen som har litt info/historikk på denne? Bra bil? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73328419 Forum medlem jonr- har eid denne. Tror kanskje han er ansatt på altibil også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg