Reef89 Skrevet i går, 20:14 Skrevet i går, 20:14 Ligger en del sider hvis du skriver «BMW ISTA download» i søkefeltet på Google f.eks. ..men som flere ganger nevnt i tråden her så er gratis versjoner ofte så som så og krever en god del innsats på PC-en for at det skal funke feilfritt.
X5_Power Skrevet i går, 20:20 Skrevet i går, 20:20 5 minutter siden, Reef89 skrev: Ligger en del sider hvis du skriver «BMW ISTA download» i søkefeltet på Google f.eks. ..men som flere ganger nevnt i tråden her så er gratis versjoner ofte så som så og krever en god del innsats på PC-en for at det skal funke feilfritt. ja fant en link på forumet her. men får ikke lastet det ned pga. ingen som deler den lenger på x
Haug530D Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 43 minutter siden, X5_Power skrev: ja fant en link på forumet her. men får ikke lastet det ned pga. ingen som deler den lenger på x Gå til forumene på bimmerpost.com, der finner du nok en bra utgave 🙂
Otis Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Virker ikke denne lenger? https://drive.google.com/file/d/1i9XbFLbmXruLBDmHU5Jxn-PsznJHIVWS/view?usp=drive_link
Eystein Ose Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Har ikke lest de tidligere 300 sidene i denne tråden, så beklager om dette har vert oppe før. Er på utkikk etter et godt allround diagnoseapparat, og ser at diagnosebutikken har tilbud på dette no: https://diagnosebutikken.no/produkt/foxwell/foxwell-i50-pro Er det noe å satse på? Blir naturligvis hovedsaklig brukt til BMW.
Otis Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det er sikkert helt OK. Dog så kan man komme med betraktninger. Og ProTool er kanskje det beste verktøyet jeg har sett, mht å kunne lese av ting, og ikke feilkoder, for det gjør alle. ProTool er den eneste som kan lese status all status på webasto. Det kan ikke bimmerlink eller mitt Launch X431. Små nyanser det er det absolutt, men kan være kjekt å vite. ProTool kan også styre alt som alle andre kan, har ikke sett noen forskjell der, tror jeg. ISTA er egentlig det beste verktøyet, for det kan vise detaljerte anvisninger og alt du trenger for å komme til bunns i feilsøkingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå