Otis Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Må slå på Intel vt-x ja. Ellers vet jeg ikke. Bruker det fint på alle maskiner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2017 Hm.. Hva er det da? Da må jeg sjekke bios å se om jeg finner noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 12 minutter siden, Alpejohn skrev: Hm.. Hva er det da? Hardware-virtualisering. Eksempel. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2017 34 minutter siden, Hollabaloo skrev: Hardware-virtualisering. Eksempel. Har du sett! Samme bios som jeg har på min stasjonære pc Da skal jeg teste dette senere! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 (endret) On 29.7.2017 at 23.53, Otis skrev: Mener at jeg testa dette på en e39 fra 97 med rund plugg ja. Burde ikke være forskjell uansett. Da er kabel bestilt fra bcables i England. Er det noen spesiell grunn til at du bruker vmware og ikke virtualbox? Førstnevnte koster jo penger (166 euro for vmware workstation player 12.5), mens virtualbox er gratis. Ser det skal gå an å migrere image mellom de to løsningene, vurderer å prøve det med imaget du har laget. Endret Juli 31, 2017 av Hollabaloo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 1 time siden, Hollabaloo skrev: Da er kabel bestilt fra bcables i England. Er det noen spesiell grunn til at du bruker vmware og ikke virtualbox? Førstnevnte koster jo penger (166 euro for vmware workstation player 12.5), mens virtualbox er gratis. Ser det skal gå an å migrere image mellom de to løsningene, vurderer å prøve det med imaget du har laget. Nei, egentlig ikke. Det var bare VMware jeg husket/kjente til. Og den fantes på nettet så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2017 Jeg lastet ned VMware 12.5 gratis, for privat bruk elns.. not for commercial use.. Fikk foresten startet opp etter å ha slått på vtf I bios. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 18 minutter siden, Alpejohn skrev: Jeg lastet ned VMware 12.5 gratis, for privat bruk elns.. not for commercial use.. Fikk foresten startet opp etter å ha slått på vtf I bios. Aha, nå fant jeg det også. Da er det ingen grunn til å bruke virtualbox The free version is available for non-commercial, personal and home use. Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 (endret) Heisann Kjøpt en 08 E92 M3 som har retrofit CIC fra CCC. Skulle til å oppdatere navigasjon, da det kommer opp at jeg må taste inn en FSC. Siden jeg ikke veit hvor CIC kommer ifra (donor VIN) så trenger jeg å finne denne for å få generert en FSC. Kan noen gi meg litt hjelp til dette? Tool32 er en mulighet, men jeg veit ikke om jeg bør begynne å tukle med dette selv, men jeg veit det er flere her inne som driver med sånt, så kanskje noen kunne hjulpet meg for en liten slant? Hjelp mottas med stoor takk Endret August 1, 2017 av Blade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Det enkleste er å bruke icom eller nettverksadapter i USB-kontakten i hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Tenker du på en sånn?https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=99865085 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Ja, men det er jo ikke noe man normalt har behov for, så ville ikke kjøpt kun for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 (endret) Sant, kanskje noen her i området som kan være til hjelp? Jeg bor i Drammensområdet Har Carly på vei i posten, men det er vel tvilsomt om den greier å lese av dette Endret August 1, 2017 av Blade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Nei, den gjør ikke det. Ellers kan nok både @SweetBMW og @bjorneoen hjelpe. Blade reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Supert, sendt meldling til førstemann der nå, så da får vi se om vi får orden på det. Tusen takk, awt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå