Gå til innhold

Kan denne bilen ha så mange HK som annonsen sier?

TheMan
 Share

Anbefalte innlegg

dahsbordet er jo ikke akkurat forskjellig fra en europeisk. Er bare speedometeret som har forskjellige tall.

Hvis du ser på nedre del av dashbordet (under pyntelist) så ser du at kanten der er 4-5cm. På de Europeiske så er kanten snaue 1cm. Det mest graverende er imidlertid speedometer.. :x

Ja dæven Saltkjelen! :shock: Det har jeg aldri lagt merke til, var ikke noe fint nei. Hvorfor er det sånn egentelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, kommer vel litt ann på chip, eksos, osv.

Det Larsen sikter til med automat, er at du kan dra den lenger ut me manuell, og raskere girveksling med en manuell kasse, automatkassa "kaster" bort mye av effekten, og du for ikke optimal ytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den lille hendelen under blinklyshendelen ?

Der er hendelen til elektrisk justerbar rattstamme.. :)

Ja dæven Saltkjelen! :shock: Det har jeg aldri lagt merke til, var ikke noe fint nei. Hvorfor er det sånn egentelig?

Ja det er mindre pent. Jeg kunne til nød ha overlevd med et slikt dashbord dersom den var skinntrukket. Vet ikke hvorfor det er sånn, men amerikanerne pleier jo å ha en del sære løsninger.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mindre pent. Jeg kunne til nød ha overlevd med et slikt dashbord dersom den var skinntrukket. Vet ikke hvorfor det er sånn, men amerikanerne pleier jo å ha en del sære løsninger.. :)

Hehe! Ja at de er sære "over there" er ingen hemmlighet, kan jo bare nevne støtfangerene de satte på bilmodeller fra europa på 70 tallet. En E12 blei jo en halvmeter lengre i hver ende :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det, Chiptunere er ALLTID i overkant optimistiske til sine papirtall på sugemotorer. Sugetrimming er noe som koster.

Visst bilen har sine opprinnelige 286hk skal han være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er jo helt på jordet, ](*,)](*,)

Vi har her på jobben, en ORG!!! BMW 540 motorsport, levert org fra BMW i 1995 med 350 hk! står i vognkort... :bounce:

Eneste forskjell er eksos, dyser, innsug og styreboks!!

så ja det kan fint være 330 i en som er gjordt litt med,

denne motoren er laget for mer hester en 286 org, og kan ta ut mer ved trimming...

Har sammenlignet denne motoren mot en vanlig 540 for å finne forskjellene...

in your face! :grab:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke nekta på det akkurat, kan fint få mer effekt på en slik motor bare ved og bytte eksos, manifoilder og kat, så har vi vel nesten 300hk bare der tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er jo helt på jordet, ](*,)](*,)

Vi har her på jobben, en ORG!!! BMW 540 motorsport, levert org fra BMW i 1995 med 350 hk! står i vognkort... :bounce:

Eneste forskjell er eksos, dyser, innsug og styreboks!!

så ja det kan fint være 330 i en som er gjordt litt med,

denne motoren er laget for mer hester en 286 org, og kan ta ut mer ved trimming...

Har sammenlignet denne motoren mot en vanlig 540 for å finne forskjellene...

in your face! :grab:

finnes denne motoren altså? trudde den var en myte jeg :D

er det bare jeg som synes m60 er hissigere enn m62? jeg hadde en m60, riktignok en b30, men den virket så mye mer villig enn m62n. mer turtallsvillig. m62n la seg ofte på 5500 rpm å sånn når man tok kickdown, og den sperrer/ girer på 6500, m62 på 6000. om det har noe for seg er en annen sak. men virket bare litt villigere. det fine med m62 i forhold er jo at den går ganske godt uten så mye turtall :D deilig bunndrag i forholdt til b30!!!

mener jeg har lest om noen som har satt m60 innsug på m62 da dette er større eller hva det var fornoe. noen som har hørt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det misslykka dashbordet og bagasjeluka er grunn nok til å ikke kjøpe denne. (amerika import).

at den har 330hk har jeg litt vanskelig å tru. om det er så lett så skal jeg gjør det også...

For en latterlig kommentar....

Syns bilen ser fin ut jeg. Om det står miles i dashen og bakluka er anderledes ødelegger den vel ikke akkurat......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ikke akkurat spedometeret jeg tenkte på. studer undersiden av rattet, og hanskerommet. dette bygger MYE lengre ned på amerikanske utgaver. ser rett og slett ikke ut spør du meg. skiltene er nå greie nok. forran kan man jo bare bytte skiltramma hvis man ikke liker det. (som du ser så har han skrudd et eu skilt utapå den amerikanske ramma )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første, det finnes mange sugemotorer som det er en del å hente på chipping.

for det andre, benker viser forskjellig, veldig forskjellig. Det mange gjør er å "korrigere" tallet de får når de benker bilen org, til å bli den effekten bilen "skal ha", og dette er fult forståelig og fornuftig. Et tall er bare et tall, skal man ha noe å sammenligne med må det være det en har innbilt seg at original effekt er. Dette betyr ikke at det alltid korrigeres oppover, noen ganger nedover også. Jeg holder på med diesel og disse har en tendens til å gi mye selv om de er gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...