E.C. Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Vannpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 (endret) Ledpærer. Endret April 26, 2016 av Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 I dag skiftet jeg høyttalerene i fordørene da den ene var delvis sprengt. Kjøpte så klart ikke de originale papp greiene, så tenkte å prøve noe nytt og jeg ble særdeles overasket! Her var det skikkelige saker som også butikken skrøt av. Virkelig god og høy lyd. Nå må jeg bare handle inn til hattehyllen også! Anbefales på det sterkeste! Jeg hadde ikke trodd det skulle bil så enorm forskjell. Dweezil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayEK Skrevet Desember 22, 2016 Share Skrevet Desember 22, 2016 15 timer siden, Reef89 skrev: I dag skiftet jeg høyttalerene i fordørene da den ene var delvis sprengt. Kjøpte så klart ikke de originale papp greiene, så tenkte å prøve noe nytt og jeg ble særdeles overasket! Her var det skikkelige saker som også butikken skrøt av. Virkelig god og høy lyd. Nå må jeg bare handle inn til hattehyllen også! Anbefales på det sterkeste! Jeg hadde ikke trodd det skulle bil så enorm forskjell. Plug and play med originalt ledningsnett, eller? Hvor er elementene kjøpt fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 22, 2016 Share Skrevet Desember 22, 2016 (endret) 2 timer siden, JayEK skrev: Plug and play med originalt ledningsnett, eller? Hvor er elementene kjøpt fra? Bilradiospesialisten sier på siden sin at de er plug and play, men det var det aldeles ikke (på mitt anlegg, minste pakken (mulig det er forandringer i kontakter fra pakke til pakke.?) ..Men det følger med overganger med nye plugger/ kabelsko så det går helt fint https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/hoyttalere/match-ms-4x-bmw.1 Endret Desember 22, 2016 av Reef89 JayEK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet Desember 23, 2016 Share Skrevet Desember 23, 2016 (endret) On 23.4.2016 at 19.39, E.C. skrev: Vannpumpa? Jepp! Kjekt å få tatt, var godt over en millimeter slakke alle veier i den gamle. Ellers har bilen nylig fått seg et lite 16mm løft bak for en smule bedre vinter-fremkommelighet. Blir nok å ta foran og når jula er overstått. Endret Desember 23, 2016 av mcelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Desember 27, 2016 Share Skrevet Desember 27, 2016 I dag har jeg vurdert å montere sammen bremsene bak... Dog ble det med det. Satser på mer arbeidslyst i morgen.. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 I morgen ble en fort måned senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 (endret) Vasket bilen innvendig og utvendig! Edit: smurte opp slepeøye innfesting. Den bak var rustet, men fikk rengjort og smurt med fett. Anbefales at alle gjør dette på sine biler! Endret Januar 29, 2017 av Otis Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Dagens prosjekt lagunilla og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Byttet noen megaslitne caster foringer på 550'n. Tror det blir bedre bærearmer og, men her har jeg ikke funnet løse foringer? Ny bil etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 Lager liv i denne tråden igjen. I kveld ble litt småting gjort. Tidligere folk har kun foliert chrome listene, så da måtte jeg fullføre Lite slår sort høyglans. Ser litt shabby ut i kanten på bildet men alt ble fin "justert" Refleksene bak ble selvsagt også sorte Skiftet to slitte knapper også Fjernet også skiltholdere, men glemte bilder. Marius2002, lagunilla og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 @Reef89 ingen egen tråd for ny bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 10 timer siden, Otis skrev: @Reef89 ingen egen tråd for ny bilen? Kommer nok 😋 blir vel til at jeg bruker E60 tråden og bare redigerer, har jo den også ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 13 timer siden, Reef89 skrev: Lager liv i denne tråden igjen. I kveld ble litt småting gjort. Tidligere folk har kun foliert chrome listene, så da måtte jeg fullføre Lite slår sort høyglans. Ser litt shabby ut i kanten på bildet men alt ble fin "justert" Refleksene bak ble selvsagt også sorte Skiftet to slitte knapper også Fjernet også skiltholdere, men glemte bilder. På hvilken måte fjerner/monterer du knapper ? På førehand takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå