Fredrik Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Jeg har vært inne på tanken om å konvertere til coilovers, men det er relativt dyrt (også hvis det kjøpes fra f.eks Schmiedmann) og da er det billigere å bare ta av skvettlappene bak. Det var spesielt på franske landeveier at skvettlappene bak slo ned i veien. Det er heller ikke et alternativ å gjøre bilen stivere så lenge et par av familiens medlemmer lett blir bilsyke. Vår tidligere 1997 E36 323i hadde originalt M-Tech understel og det var ingen suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 StigJ: Du har bilde bakfra av E12n min med skvettlapper på, har du ikke? Fra treffet på Jærhagen tidligere i år. Kan du legge det ut om du har det? Jeg finner det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Stemmer det Rolfi Helt riktige skvettiser til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Det kaller jeg skikkelige skvettlapper slik skvettlapper var en gang i tiden. Kult med rondellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Jeg som akkurat har bestemt meg for at svettlapper er kult og funnet ut at jeg må montere noen fremme også, og så dukket jammen denne tråden opp Ser sånn ut bak på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Snodig at denne tråden ble opprettet rett etter at jeg handla skvettiser selv, aner jeg en ny mote? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Har noen en forklaring på hvorfor iallefall 1-serien (kanskje flere, har ikke lagt merke til det på andre) har skvettlapper _foran_ framhjulene? En kompis la merke til det på min mor sin, og jeg fant egentlig ingen grunn til hvorfor. Skvetter ikke så voldsomt når man rygger, så det kan vel ikke være det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Både min E46 og Z4en har også disse små foran hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 e65 har også det...men er vel mer for å dytte luft ned eller no? DOWNFOOOORCE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 haha, morsom tråd! tror kanskje jeg har noen på min e28 i miniutgave får se når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 skvettlapper er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Får legge ved noen halvdårlige bilder av min E34 touring med skvettlapper og vinterdekk! Bilde av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Får slenge meg med her, er ikke alltid at skvettlapper går helt hjem hos meg, for å si det sånn, men noen ganger funker det Et bilde av E28'n for noen år tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 E87 med originale skvettlapper foran og bak. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Skvettlapper E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå