[space] Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Artig gjensyn Werther. Spilte det masse på pc, men det irriterte alltid vettet av meg at samtlige modeller var håpløst understyrte, og faktisk umulig å få ut i sladd. Lurer på hvorfor Porsche gikk med på å levere et spill hvor kjøreopplevelsen er det totalt motsatte av hvordan bilene deres egentlig er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Den filmen er en artig kavalkade over Porsches historie (selv om det går litt fort i svingene rent modellmessig og tematisk). Jeg synes at disse gamle klippene/filmene er ganske interessante. Her er et par andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Porsche Panamera, Mercedes-Benz CLS, Maserati Quattro Porte og BMW Gran Coupé all ære, men Aston Martin Rapide er toppen av kransekaken rent stilmessig og statusmessig... for en fantastisk fin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 I Kom på at du snakket om at lysene på E46en ikke er å skryte av. Bytta lykter på min for etpar dager siden, seriøs drittjobb men de var verdt både pengene og bannskapen mens jeg skrudde. Sjeldent beskrivelsen natt og dag passer like godt som her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 tf10: rullene er kobla sammen, ofte for å unngå feilkoder på nyere biler, og noen fordi den ikke har kjapp nok brems til å ikke knekke ymse fordelingskasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Kom på at du snakket om at lysene på E46en ikke er å skryte av. Bytta lykter på min for etpar dager siden, seriøs drittjobb men de var verdt både pengene og bannskapen mens jeg skrudde. Sjeldent beskrivelsen natt og dag passer like godt som her.. Monterte du Xenonlys?... Hva betalte du evt. for disse og er de lovlig montert med høydejustering og vask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Porsche Panamera, Mercedes-Benz CLS, Maserati Quattro Porte og BMW Gran Coupé all ære, men Aston Martin Rapide er toppen av kransekaken rent stilmessig og statusmessig... for en fantastisk fin bil... En annen artig video fra Harry Metcalfe. Ferrari FF har fire seter, men den har ikke fire dører... uansett en kul bil. 660 HK er jo OK... og det er 0-100 Km/t på 3,7 sekunder også samt en topphastighet på 335 Km/t... http://www.youtube.com/watch?v=x7tk8a0gEmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Porsche Panamera, Mercedes-Benz CLS, Maserati Quattro Porte og BMW Gran Coupé all ære, men Aston Martin Rapide er toppen av kransekaken rent stilmessig og statusmessig... for en fantastisk fin bil... For en fantastisk lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Kom på at du snakket om at lysene på E46en ikke er å skryte av. Bytta lykter på min for etpar dager siden, seriøs drittjobb men de var verdt både pengene og bannskapen mens jeg skrudde. Sjeldent beskrivelsen natt og dag passer like godt som her.. Monterte du Xenonlys?... Hva betalte du evt. for disse og er de lovlig montert med høydejustering og vask? Nei, ikke xenon. Kjøpte disse http://www.partsandretards.no/belysning ... ngeleyes_2 Vil tro at de er ganske like mtp lysutbytte med de koed og div selger. Sto vanlige 55w pærer i de og forskjellen fra de originale er, hmm.. enorm. Får vel innrømme at grunnen til byttet var todelt. Ræva nærlys originalt og så syns jeg angeleyes er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Lysene ser skikkelig fine ut, men er hovedlysene en form for linselys iom. at det ikke er Xenon. Hva er spesielt med hovedlysene (altså de ytterste lysene på hver side)?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Jepp, er linser (http://www.hella.co.nz/67/) som konsentrerer lysutbyttet der man trenger og vil ha det. Egentlig litt rart at BMW utstyrer biler med vanlige reflektorer etter år 2000 når E30 kom med DE-lykter på åttitallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Tror du disse lysene er de samme som du har på din bil eller er AE ringene for svake? Prisen er jo ganske hyggelig i forhold til Parts and Retards... http://www.ebay.de/itm/ANGEL-EYES-SCHEI ... 1e76b3e0db Er dine CCFL ringer godkjent som kjørelys på dagtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Er det noen som har erfaring med såkalt vannløs kjølevæske fra den amerikanske produsenten Evans? Jeg vet at f.eks både Jay Leno (The Tonight Show) og Edd China (Wheeler Dealers) lovpriser produktet. Kan man f.eks kjøpe produktet i Norge? http://www.evanscooling.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Ingen e46 vil lovlig kunne bruke angel eyes som kjørelys, selv om ringene hadde vært sterke nok. Bilene er ikke typegodkjent med denne typen kjørelys, så selv med ringer/lykter fra en nyere BMW hadde ikke dette vært lovlig. Nå spørs det jo forsåvidt om dette hadde vært noe problem i det daglige, men det er en annen sak. Ang. vannfri kjølevæske står det litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Fantastisk.. Fantastisk av både filmteam og "filmobjektet". Tamir Moscovici står også bak filmen om Magnus Walker/Urban Outlaw. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå