CrZyWiz Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Kjører du med nakkkestøttene slik, og i såfall ikke bryr deg om din egen sikkerhet, eller er det bare for bildet? Hva mener du? At om nakkestøttene står slik under kjøring og du er 186 cm, eller hva du skrev i et tidligere innlegg, så er du ikke mye bekjymret for din egen sikkerhet i bilen. Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener. Det er ganske høye rygger på komfortsetene og hodet mitt ligger midt på nakkeputa når jeg lener meg tilbake (om du mente nakkestøtten var for lav). På komfortsetene går det ikke an å tilte på nakkestøttene, men du kan justere "vingene" i framkant på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Da ser det ut som om det blir stasjonsvogn på oss likevel, type e61. En e91 hadde nok også fungert fint, men har litt lyst til å prøve 5-serien. Ettersom stasjonsvognutgaven av nye 3-serie (F31) ikke kommer før om en god stund blir det for lenge å vente. Om alt går etter planen blir det henting på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Fortell oss mer da Hva slags motor og utstyr etc er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener. Det er ganske høye rygger på komfortsetene og hodet mitt ligger midt på nakkeputa når jeg lener meg tilbake (om du mente nakkestøtten var for lav). På komfortsetene går det ikke an å tilte på nakkestøttene, men du kan justere "vingene" i framkant på de. Da så, min feil! Tenkte ikke på at det var comfortseter og at de har høyere rygg. Alle BMW'er jeg er vant til må jeg som er 190 cm ha nakkestøtten på høyeste hakket. Er utrolig mange som heller har nakkestøttene helt nede for utseendets skyld enn å tenke på hva de faktisk er der for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Da så, min feil! Tenkte ikke på at det var comfortseter og at de har høyere rygg. Alle BMW'er jeg er vant til må jeg som er 190 cm ha nakkestøtten på høyeste hakket. Er utrolig mange som heller har nakkestøttene helt nede for utseendets skyld enn å tenke på hva de faktisk er der for. Ingen problem Toppen av mitt hode er ca like høyt som toppen av nakkestøtten. Og "vingeklaffene" på hodestøtten ligger behagelig mot hodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Fortell oss mer da Hva slags motor og utstyr etc er det snakk om? Er vel igrunn ikke så mye mer å fortelle enda. Hverken motor eller utstyrsnivå er nok dessverre noe å skryte av, men blir sikkert en tråd når bilen er kommet hjem. ...om noen treffer på en knall rød e61 mellom østlandet og vestlandet et sted imorgen/onsdag er det bare å hilse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Gratulerer og god tur! Trenger ikke å være en utstyrsbombe for å være en bil langt over gjennomsnittlig utstyrt når man har 5-serie da de uansett er godt utstyrt og utrolig mye bedre enn mye annet Lurer på hvor ofte de som "må ha" navi prof bruker den for å finne veien f.eks. (joda navi er veldig nyttig, men bor man ikke i by er det uvesentlig spør du meg. Brukte det mye i Oslo, men har knapt brukt det etter vi flytta fra der for 1,5 år siden foruten når vi er tilbake i Oslo eller på tur til en annen by). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Fortell oss mer da Hva slags motor og utstyr etc er det snakk om? Er vel igrunn ikke så mye mer å fortelle enda. Hverken motor eller utstyrsnivå er nok dessverre noe å skryte av, men blir sikkert en tråd når bilen er kommet hjem. ...om noen treffer på en knall rød e61 mellom østlandet og vestlandet et sted imorgen/onsdag er det bare å hilse. en 523i med manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Ja, det er nok ikke langt fra sannheten det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Den kosta vel 427000,- den om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Ikke at jeg forstår hva det har med saken å gjøre, men den stod i noe slik ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Nei, ikke noe spesielt. Bare det at da vet jeg hvilken bil det var snakk om. Den var pen den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå