Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Jeg vil anbefale hvite halogen-pærer. Ingen feilmeldinger, ingen ekstradingser og ingen tull. Har selv bestilt dette til 1-serien. Får ikke feilmeldinger eller noe på LED heller i ae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Pen bil:) Hva er forskjell på facelift og preface frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Pen bil:) Hva er forskjell på facelift og preface frontlykter? pre face: facelift: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Minimal forskjell alså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ja, satser på at det blir bra til slutt. Jeg har faktisk vurdert (ikke skyt meg) hvite LED-pærer til å sette i coronaringene, men vi får se hva det blir til. Jeg starter ikke monteringen før jeg får LCM 2 innen et par dager, i tillegg til at jeg må få gjort ferdig adapterkablene for at lyktene skal være plug and play. Dette kommer til å gjøre seg! Hvite lys virker mer moderne enn halogen. På facelift-lyktene kan likevel LED i ringene forsvinne veldig i dagslys, spesielt siden den ytterste ringen ikke ses godt fra skrå vinkel. Lamin-X på lyktene vil fremheve ringene uansett om de er halogen/LED, om det er oppe til vurdering Blir spennende å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Du kommer nok aldri til å angre på hvite ringer 946.jpg Blir det DIY på dette? Satser på at det blir bra. Jeg bestiller meg hvertfall et sett med hvite LED, men jeg ønsker i hovedsak å vente på 80w pærene som du pratet om. En liten DIY kan jeg alltids få snekret sammen. Jeg vil anbefale hvite halogen-pærer. Ingen feilmeldinger, ingen ekstradingser og ingen tull. Har selv bestilt dette til 1-serien. Forsåvidt sant nok. Nå har jeg riktignok kodet vekk pæresjekken ettersom jeg skal ha LED i blinklysene, så for min del spiller egentlig ikke det noen rolle. Det ville vært fint om du poster noen bilder av halogenpærene så fort de havner i hus. Pen bil:) Hva er forskjell på facelift og preface frontlykter? Det er igrunn ganske mye som er forskjellig. I hovedsak så er det litt flere lysfunksjoner og klarglass i blant annet blinklyset. Dette kommer til å gjøre seg! Hvite lys virker mer moderne enn halogen. På facelift-lyktene kan likevel LED i ringene forsvinne veldig i dagslys, spesielt siden den ytterste ringen ikke ses godt fra skrå vinkel. Lamin-X på lyktene vil fremheve ringene uansett om de er halogen/LED, om det er oppe til vurdering Blir spennende å se resultatet! Ja, det gjør absolutt det. Jeg har sett LED-pærene fra E92-lightning på en E70 X5 og der så det virkelig bra ut, selv i de ytterste ringene. Det så faktisk like sterkt ut som de originale halogenpærene. Jeg er ikke sikker på Lamin-X, men det er absolutt til vurdering. På din bil ble det jo utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Dagens fangst i hus.. Illustrasjonsfoto. Ingvaldsen, Andy520iA og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Snadder! Blir lekkert dette, slik som alle de andre oppgraderingene dine Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Her har gutten skaffa seg Det blir bra når dette kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Skinn og HUD? Kom dette kun på M5 (altså skinn)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Kommer til å bli ekkelt deilig dette, Lasse Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Gleder meg.. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Se her ja, dette blir knall Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Skinn og HUD? Kom dette kun på M5 (altså skinn)? Jepp, skinntrukket dashbord og Head-up Display. Skinntrukket dashbord kunne bestilles på alle (de fleste) modeller under Individual, men det er mest normalt at M5 er utstyrt med disse. Dette dashbordet kommer forøvrig fra en M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 hva gjør du nå med det gamle dashbordet da? har lyst på kopp holdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå