ahj Skrevet August 18 Forfatter Skrevet August 18 Irriterer meg at AC Schnitzer sine enderør flasser noe voldsomt. Har prøvd i over et år å høre med dem her i Norge og Tyskland om det går an å kjøpe nye eller andre fra dem som passer. De svarer rett og slett ikke på det. Jeg vurderer å få dem lakkert i samme fargen som er på speilene. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet August 18 Skrevet August 18 1 time siden, ahj skrev: Irriterer meg at AC Schnitzer sine enderør flasser noe voldsomt. Har prøvd i over et år å høre med dem her i Norge og Tyskland om det går an å kjøpe nye eller andre fra dem som passer. De svarer rett og slett ikke på det. Jeg vurderer å få dem lakkert i samme fargen som er på speilene. De som har styrt i Norge har jo byttet eiere like ofte som jeg har byttet bil så det er litt håpløst. Jeg hadde prøvd de i Danmark de har jeg god erfaring med, dog lenge siden nå så vet ikke ståa pr i dag. fupsaker, Marius2002, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
ahj Skrevet August 18 Forfatter Skrevet August 18 1 time siden, Snagg30 skrev: De som har styrt i Norge har jo byttet eiere like ofte som jeg har byttet bil så det er litt håpløst. Jeg hadde prøvd de i Danmark de har jeg god erfaring med, dog lenge siden nå så vet ikke ståa pr i dag. Det er et godt forslag. Idiotiske er at hvert enderør er sveiset fast i resten av eksosen.
Saltkjelen Skrevet August 18 Skrevet August 18 Tviler dessverre på at du får til noe her med ACS. Produksjonen har vel mer eller mindre stoppet opp nå, og ACS holder hjulene gående i et par måneder til med å selge ut restlager før de legges ned.
ahj Skrevet August 19 Forfatter Skrevet August 19 17 timer siden, Saltkjelen skrev: Tviler dessverre på at du får til noe her med ACS. Produksjonen har vel mer eller mindre stoppet opp nå, og ACS holder hjulene gående i et par måneder til med å selge ut restlager før de legges ned. Det jeg tenker også. Bare å bite i det sure eplet å få det lakkert istedenfor.
fupsaker Skrevet August 19 Skrevet August 19 Nå har vi flyttet fra Moss, men så i næringsloggen at ACS Norge har etablert seg der. Verdt å stikke innom?
ahj Skrevet August 19 Forfatter Skrevet August 19 2 timer siden, fupsaker skrev: Nå har vi flyttet fra Moss, men så i næringsloggen at ACS Norge har etablert seg der. Verdt å stikke innom? Det er akkurat de jeg har snakket med. Kjøpe kabler og spjeld motorer i fjor av dem. Men enderør kommer det ikke svar på. fupsaker reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå