ahj Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Irriterer meg at AC Schnitzer sine enderør flasser noe voldsomt. Har prøvd i over et år å høre med dem her i Norge og Tyskland om det går an å kjøpe nye eller andre fra dem som passer. De svarer rett og slett ikke på det. Jeg vurderer å få dem lakkert i samme fargen som er på speilene. Marius2002 reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 1 time siden, ahj skrev: Irriterer meg at AC Schnitzer sine enderør flasser noe voldsomt. Har prøvd i over et år å høre med dem her i Norge og Tyskland om det går an å kjøpe nye eller andre fra dem som passer. De svarer rett og slett ikke på det. Jeg vurderer å få dem lakkert i samme fargen som er på speilene. De som har styrt i Norge har jo byttet eiere like ofte som jeg har byttet bil så det er litt håpløst. Jeg hadde prøvd de i Danmark de har jeg god erfaring med, dog lenge siden nå så vet ikke ståa pr i dag. sveigis, Marius2002 og ahj reagerte på dette 3
ahj Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 1 time siden, Snagg30 skrev: De som har styrt i Norge har jo byttet eiere like ofte som jeg har byttet bil så det er litt håpløst. Jeg hadde prøvd de i Danmark de har jeg god erfaring med, dog lenge siden nå så vet ikke ståa pr i dag. Det er et godt forslag. Idiotiske er at hvert enderør er sveiset fast i resten av eksosen.
Saltkjelen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Tviler dessverre på at du får til noe her med ACS. Produksjonen har vel mer eller mindre stoppet opp nå, og ACS holder hjulene gående i et par måneder til med å selge ut restlager før de legges ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå