jela Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Hehe der fant jeg deg! Meget pen bil du har! liker oppgraderingene du har gjort også, veldig pene. Har veldig sansen for E90LCI! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Hehe der fant jeg deg! Meget pen bil du har! liker oppgraderingene du har gjort også, veldig pene. Har veldig sansen for E90LCI! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Pent som alltid Sent from my Samsung Galaxy Note 3 using TapaTalk ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Pen bil med riktig farge. Digger kombinasjonen av le mans Blå, m-sport og E90 facelift sånn bil jeg var på jakt etter ved min første bil, men valget endte på en 1 serie med alt utstyret jeg ville ha isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Pen bil med riktig farge. Digger kombinasjonen av le mans Blå, m-sport og E90 facelift sånn bil jeg var på jakt etter ved min første bil, men valget endte på en 1 serie med alt utstyret jeg ville ha isteden Tusen takk en pen utstyr 1er er også veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 veldig pen bil! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 veldig pen bil! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Lov og spørre hvor du bestilte performance fjørene og hva du betalte? Senker de mer en m sport? Har coilovers nå og har alt slått sund plastikken under bånnpanna så vil ha noe som er passelig lavt så det går Ann å bruke bilen har du fler bilder av bilen med fjæra på? Flott bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Jeg bestilte dem fra GS den gangen jeg fikk noe som kan kalles rabatt. De skal senke 1-1.5cm mer enn m sport foran, bak senker den ca 1 cm mer enn m sport. Jeg har dessverre ikke flere bilder nå, men kan se om jeg får tatt noen fra siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Da skjer det noe igjen her. Endelig kom M3 tårnstiver fra Koed. Anbefaler de på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Den så jo grei ut. Hadde du ingen der fra før? ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Den så jo grei ut. :)Hadde du ingen der fra før?Takk, blir spennende å føle om det gjør noe med bilen. Jo, hadde det standard staget fra fabrikk. Men dette er mer solid, stivere og veier mindre/det samme som det som kom fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Lekkert. Det er jo slike oppgraderinger som skiller en ut fra mengden. Når kommer speilene? ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Lekkert. Det er jo slike oppgraderinger som skiller en ut fra mengden. Når kommer speilene? Takk regner med at de blir bestilt i løpet av to uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Ser veldig bra ut dette ja ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå