Gorg Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 1 time siden, danskiii skrev: Org deksel det der? Skulle hatt boe lignende i min egen hjulbue etter fjerning av tåkelys.. Er kjølekanaler i alle 3.0 l i e9x serien ihvertfall lci 👌🏻 (Mener jeg) Ta en titt på realoem for å se om noen av de større motoriserte utgavene har kanaler der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 30, 2017 Forfatter Share Skrevet August 30, 2017 3 timer siden, danskiii skrev: Org deksel det der? Skulle hatt boe lignende i min egen hjulbue etter fjerning av tåkelys.. Dette er org ja. Har du sjekket fra 335i fra USA? De har oljekjøler og noen uten tåkelys 5 timer siden, Gorg skrev: Tatt bilder med speilrefleks? Endelig har jeg fått fra kameraet. Er ikke flink på den redigeringsdelen som du er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 2 timer siden, Gorg skrev: Er kjølekanaler i alle 3.0 l i e9x serien ihvertfall lci 👌🏻 (Mener jeg) Ta en titt på realoem for å se om noen av de større motoriserte utgavene har kanaler der? Skal se om jeg finner noen til f3x først Takk guttar! Uansett nice mods Quiafe kongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 1 time siden, ahj skrev: Dette er org ja. Har du sjekket fra 335i fra USA? De har oljekjøler og noen uten tåkelys Endelig har jeg fått fra kameraet. Er ikke flink på den redigeringsdelen som du er Hvis du har en dropboxkonto så send til meg. Sender pm på IG 👌🏻 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Steike LSD er gromme saker Må somle meg til en etterhvert jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 31, 2017 Share Skrevet August 31, 2017 1 time siden, ahj skrev: Dette er org ja. Har du sjekket fra 335i fra USA? De har oljekjøler og noen uten tåkelys Endelig har jeg fått fra kameraet. Er ikke flink på den redigeringsdelen som du er Hvis du har en dropboxkonto så send til meg. Sender pm på IG 👌🏻 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 1, 2017 Forfatter Share Skrevet September 1, 2017 On 31.8.2017 at 0.28, Runey skrev: Steike LSD er gromme saker Må somle meg til en etterhvert jeg og Det må du definitivt. Er så verdt pengene Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 27, 2017 Forfatter Share Skrevet September 27, 2017 (endret) Da er bilen tilbake igjen fra Auto Skade. De gjorde en kjempe jobb med bilen! Det som er gjort med bilen er lakkering av front og bakfanger, begge forskjermene siden de hadde bobling nederst motkanalen, begge speilene og sideskjørtene. Videre ble begge avstiverne under bilen byttet da de var veldig rustne. Kan ikke huske å ha sett de delene noen gang så rustne. Og de byttet til lave rails. De siste gjorde utrolig mye med bilen! Lista som jeg begynte med er nå ferdig. Det gikk litt mye fortere enn antatt Foreløpig er dette gjort: Sorte nyrer Solgardiner Svart blank diffuser Performance innsug Oppdatere kartet Individual høytalere i bakdørene Supersprint grenrør Quaife Lakkering av utvalgte deler på bilen Lave rails M3 ratt deksel Gummimatter til vinter Videre planer: Oljekjøler fra 335i Krengestag foran og bak fra M3 Bærearmer og slikt fra M3 foran og bak Og det er noen service deler som skal byttes deriblant lysregulerings sensor bak som kom opp på diagnose Endret Desember 6, 2017 av ahj Fahad, papertiger, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 27, 2017 Share Skrevet September 27, 2017 Imponerende! Godt å se denne bilen fortsetter å få den pleien den fortjener. Gorg og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 27, 2017 Forfatter Share Skrevet September 27, 2017 3 timer siden, papertiger skrev: Imponerende! Godt å se denne bilen fortsetter å få den pleien den fortjener. Tusen takk! kjempe ny bil du har fått. Noen planer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 27, 2017 Share Skrevet September 27, 2017 1 time siden, ahj skrev: Tusen takk! kjempe ny bil du har fått. Noen planer med den? Tusen takk ja - senk. 😂 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 5, 2017 Share Skrevet Desember 5, 2017 Var en helgevisitt i Oslo og fikk tid til å treffe @ahj og gammelbilen. Godt å se at den får svært god behandling av nye eieren. Også veldig hyggelig å prate bil med likesinnede ahj, Runey, StigJ og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2017 1 time siden, Gorg skrev: Var en helgevisitt i Oslo og fikk tid til å treffe @ahj og gammelbilen. Godt å se at den får svært god behandling av nye eieren. Også veldig hyggelig å prate bil med likesinnede Fy fader dette ble rått!!! 😃 Takk for gode ord og tusen takk for en vell bruk ettermiddag med bilder vask og preik! 😃 Bare å hive ut flere bilder her! Runey, Gorg, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Desember 6, 2017 Share Skrevet Desember 6, 2017 9 timer siden, Gorg skrev: Var en helgevisitt i Oslo og fikk tid til å treffe @ahj og gammelbilen. Godt å se at den får svært god behandling av nye eieren. Også veldig hyggelig å prate bil med likesinnede Slik skulle du sagt i fra om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 6, 2017 Share Skrevet Desember 6, 2017 1 time siden, fupsaker skrev: Slik skulle du sagt i fra om.. Ja jeg vet, men hadde utrolig lite tid til det. Rakk å vaske bilene og ta bilder for så å dra til resten av familien. Var barnedåp 😃 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå