SweetBMW Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Ingen er klargjort for hud. Ja du må skjære hull. Og hud monteres på ramma til dashbordet. Derfor må alt ut. E6x= forkortelse for E60 E61E63 og E64. Som er 5 serie sedan og stasjonsvogn hhv. Og 6 serie coupe og cabriolet hhv. RoyC reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyC Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Lærer så lenge man lever... Litt OT, men ser overalt de snakker om sport modus hack? Har ikke en 525DA lci sportsmodus knapp orginalt, eller annen løsning? Virka bare så rart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 (endret) Har ikke knappen originalt nei. EDIT: Altså,så sant du ikke har sportsautomat osv da hvor du har en liten "sport" knapp bak girspaken. Pre LCI hadde denne på 545i i kombinasjon med en sportpakke av noe slag men jeg har ikke gravd så dypt i dette. Endret Desember 29, 2015 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Combox har ingen radiofunksjoner, heller ikke DAB. Skal man ha CIC med DAB(+) må man kjøpe en som har dette innebygget. Finnes det CIC til e6x som søtter DAB+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Jeg finner ikke ut at det gjør det. Virker som det bare er dab. Så da heller jeg mot ny ccc fra BMW og fistune dab modul.... Noen bedre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Finnes det CIC til e6x som søtter DAB+? Nei. Men e9x støtter dab+. Og med kunnskap funker de i e6x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Kunnskap, som i litt koding, kabelstrekking og ny antenne? Noe du og saltkjelen kan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Ja, jeg og SweetBMW skal i gang med en E9x CIC med DAB+ nå om ikke så alt for lenge. Det samme med Combox Telematics i E6x, slik at BMW Assist også fungerer. SweetBMW, f1-gubben og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Kunnskap, som i litt koding, kabelstrekking og ny antenne? Noe du og saltkjelen kan? Litt mer avansert programmering av enheten. Kodingen er lik som før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 er det noen i norge som har bygd inn nbt i e6x? eller kommer til og gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2016 Jeg hadde store planer (og har en liggende), men har lagt det på is. Om det er andre vet jeg ikke, men det er godt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 er det noen i norge som har bygd inn nbt i e6x? eller kommer til og gjøre? Vi (jeg og Tommi) hadde planer om å gjøre dette, men det blir nok ikke aktuelt mht. manglende navigasjonsvisning i HUD og klimakontrollgrafikken. SweetBMW og f1-gubben reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Vi (jeg og Tommi) hadde planer om å gjøre dette, men det blir nok ikke aktuelt mht. manglende navigasjonsvisning i HUD og klimakontrollgrafikken. Still 7ern til disposisjon Lasse så smeller vi den inn sammen med noen adaptive LED :drool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Ah, mitt deksel er helt annerledes, og i sort plast. Det er mulig å skjære ut til mikrofon, men det peneste er nok et nytt deksel ja. Ser ser forøvrig ut som om Koed har et brukt liggende (om jeg tastet riktig delenummer (51447897582)), så det kan jo være en tanke. Kontakten har delenummer 61138377072 og pinnene 61138369700 (det er mulig jeg har begge deler liggende forøvrig, men de koster ikke så mange kronene). Da var endelig alle delene komt, GS hadde ikke alt inne, men når bluetooth antenne kosta under 300 der og 14-1500 på koed så var det verdt å vente på. Så da er det bare å montere. mangler ledningsnett og monteringsanvisning så lurte på å vær så freidig å spør awt om litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå