Gå til innhold

BMW E60 M-sport (Knallgule tåkelys, spacere & M-grill s. 11)

Walkabout
 Share

Anbefalte innlegg

Videre planer for bilen i løpet av nærmeste fremtid:

* Montere nye sommerfelger, sorte pulverlakkerte 19" M5-felger

* Nye Nexxen sommerdekk, 275/30-19 bak, 245/35-19 foran

* Montere M-sport sideskjørt og bakfanger

* Montere M-sport dempere og fjærer

* Montere M-sportsratt

* Oppgradert girkule, M-sport facelift

* Montere AC Schnitzer bakrutesenker

* Montere M5 spoiler på bagasjeluke

* Lakkere og montere M5 baklukeinnsats

* M5 replica automatisk innfellbare speil med LED-lys

* Oppgradere skiltlys til bedre LED SMD-dioder

* Bytte fra 6000k til 8000k i tåkelys

* Oppgradere navi-DVD 2012

* Bytte noen emblemer her og der

* Muligens M-sport innstigningslister

Det meste skal være på plass i løpet av den neste uka, men noe må også vente til rett over påske på grunn av lakkering. Gleder meg til å se ferdig resultat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter du hele pakka eller bare pærene i tåkelysene?
Trener ikke bytte ballasten når en skal ha samme watt. Hvis fargen skal byttes, trenger man derfor kun bytte ut pærene :) Har allerede xenon i dem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den girkulen var ikke mye pen :D Men lekker bil ellers!

Edit: Ved nærmere ettertanke tror jeg den girkulen er en spøk fra trådstarters side :D

Hehe, det er ikke spøk, synes denne er penere enn den originale som står på pre-facelift. Nå er det vel 0,1% av passasjerene mine som er "kjennere", og har allerede fått skryt av den fra andre. Synes den er mer moderne og penere, men har forståelse for at andre vil ha alt 100% originalt. Er vel samme som den evige diskusjonen om xenon i tåkelys, uorginale felg, også videre også videre. Girkulen beholdes hvertfall :wink:

Men ellers takk ja :) Så gamlebilen din (LC200) i nabolaget her i dag forresten, i Grimstad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den girkulen var ikke mye pen :D Men lekker bil ellers!

Edit: Ved nærmere ettertanke tror jeg den girkulen er en spøk fra trådstarters side :D

Hehe, det er ikke spøk, synes denne er penere enn den originale som står på pre-facelift. Nå er det vel 0,1% av passasjerene mine som er "kjennere", og har allerede fått skryt av den fra andre. Synes den er mer moderne og penere, men har forståelse for at andre vil ha alt 100% originalt. Er vel samme som den evige diskusjonen om xenon i tåkelys, uorginale felg, også videre også videre. Girkulen beholdes hvertfall :wink:

Men ellers takk ja :) Så gamlebilen din (LC200) i nabolaget her i dag forresten, i Grimstad!

Den solgte jeg til en kar i Grimstad ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pent ut. :)

Ang. girskapen vil jeg tro den hadde sett bedre ut om girstangen hadde vært kortere. Det ser litt rart ut når den står høyere enn det den gjør på de bilene som har den originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...