Walkabout Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Videre planer for bilen i løpet av nærmeste fremtid: * Montere nye sommerfelger, sorte pulverlakkerte 19" M5-felger * Nye Nexxen sommerdekk, 275/30-19 bak, 245/35-19 foran * Montere M-sport sideskjørt og bakfanger * Montere M-sport dempere og fjærer * Montere M-sportsratt * Oppgradert girkule, M-sport facelift * Montere AC Schnitzer bakrutesenker * Montere M5 spoiler på bagasjeluke * Lakkere og montere M5 baklukeinnsats * M5 replica automatisk innfellbare speil med LED-lys * Oppgradere skiltlys til bedre LED SMD-dioder * Bytte fra 6000k til 8000k i tåkelys * Oppgradere navi-DVD 2012 * Bytte noen emblemer her og der * Muligens M-sport innstigningslister Det meste skal være på plass i løpet av den neste uka, men noe må også vente til rett over påske på grunn av lakkering. Gleder meg til å se ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Bytter du hele pakka eller bare pærene i tåkelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Bytter du hele pakka eller bare pærene i tåkelysene?Trener ikke bytte ballasten når en skal ha samme watt. Hvis fargen skal byttes, trenger man derfor kun bytte ut pærene Har allerede xenon i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Sommerfelg på plass! Flere bilder kommer. Byttet girkulen, denne her ser mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Hehe blitt diskutert en del ganger om den girkulen her inne ja, behold den orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Ville også ha beholdt den originale... kjennere ser at denne er malplassert. Men det er jo din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Den girkulen var ikke mye pen Men lekker bil ellers! Edit: Ved nærmere ettertanke tror jeg den girkulen er en spøk fra trådstarters side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Den girkulen var ikke mye pen Men lekker bil ellers!Edit: Ved nærmere ettertanke tror jeg den girkulen er en spøk fra trådstarters side Hehe, det er ikke spøk, synes denne er penere enn den originale som står på pre-facelift. Nå er det vel 0,1% av passasjerene mine som er "kjennere", og har allerede fått skryt av den fra andre. Synes den er mer moderne og penere, men har forståelse for at andre vil ha alt 100% originalt. Er vel samme som den evige diskusjonen om xenon i tåkelys, uorginale felg, også videre også videre. Girkulen beholdes hvertfall Men ellers takk ja Så gamlebilen din (LC200) i nabolaget her i dag forresten, i Grimstad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Den girkulen var ikke mye pen Men lekker bil ellers!Edit: Ved nærmere ettertanke tror jeg den girkulen er en spøk fra trådstarters side Hehe, det er ikke spøk, synes denne er penere enn den originale som står på pre-facelift. Nå er det vel 0,1% av passasjerene mine som er "kjennere", og har allerede fått skryt av den fra andre. Synes den er mer moderne og penere, men har forståelse for at andre vil ha alt 100% originalt. Er vel samme som den evige diskusjonen om xenon i tåkelys, uorginale felg, også videre også videre. Girkulen beholdes hvertfall Men ellers takk ja Så gamlebilen din (LC200) i nabolaget her i dag forresten, i Grimstad! Den solgte jeg til en kar i Grimstad ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Synes gearspaken var helt grei jeg, dessuten så er det jo din bil og det du liker er det som betyr noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Bakrutesenker og spoiler på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Så pent ut. Ang. girskapen vil jeg tro den hadde sett bedre ut om girstangen hadde vært kortere. Det ser litt rart ut når den står høyere enn det den gjør på de bilene som har den originalt. egeland92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Bilen begynner å se rimelig slem ut, Walkabout. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Bor du i Grimstad? Tror e så bilen din i går. Så GROM ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Dette er helgromt Raymond. Ser skikkelig slemt ut! Jeg ser frem til en vaskekveld mot neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå