Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

syns det var tøft jeg! :---)

værste som finnes når man ser bmw´er full av ekstralys!!! :stupid: :stupid:

Huff, skjønner det jo, hvis de kjører med Depo eller annet tull i lykteform ;) Jeg må si at Faceliftlyktene til Hella med xenon lyser ganske bra i original stand, hvis man kjører med noe annet skjønner jeg det jo, men ville gjemt de under panseret eller noe :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når gamle skjønnheter drysser nedover i næringskjeden blir det en viss... Forsøpling av disse, i form av diverse kreative løsninger.

Det burde vært forbudt ved lov!

Anyway, lå bak denne her om dagen.

I god avstand, det krenget ganske "greit" i svinger bl.a.

post-38418-0-81335600-1450851518_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner det jo, hvis de kjører med Depo eller annet tull i lykteform ;) Jeg må si at Faceliftlyktene til Hella med xenon lyser ganske bra i original stand, hvis man kjører med noe annet skjønner jeg det jo, men ville gjemt de under panseret eller noe :lol:

helt enig angående orginale hella xenon lykter! :D

og syns man det er for dårlig er det ikke være en å hive inn et xenon kitt i langlysa! :) gjorde det på min bil funker knall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så deprimert når jeg ser alt drittet på den e39 norge gruppa på face, er så mye jallaløsninger og råne greier...

Bedre med 5 lys der minst 2 virker til enhver tid, enn to lys der det ene ikke virker. Blinker daglig på sikkert 100 biler som kjører med ett lys - gjerne det ut mot motsatt kjørefelt som har tatt kvelden. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De orginale facelift lyktene lyser kanskje ok når de er helt nye, men ikke når de begynner og dra på åra. Mine lyste så dritt at man kunne knapt se at dem var på. Ikke så rart når reflektoren kunne sammenlignes med matt knurva alu folie.. :P Ble andre boller med nye prosjektorer da, med speilblank overflate og klar linse. :P

Så en e61 her en dag, med 2 bøtter bak grillen (som foresten var fraværende), samt 2 til utstikkende i bunnen av fangeren.. Tenkte ikke på og ta bilde, det så ikke helt pent ut syns jeg.. :P

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De orginale facelift lyktene lyser kanskje ok når de er helt nye, men ikke når de begynner og dra på åra. Mine lyste så dritt at man kunne knapt se at dem var på. Ikke så rart når reflektoren kunne sammenlignes med matt knurva alu folie.. :P Ble andre boller med nye prosjektorer da, med speilblank overflate og klar linse. :P

Så en e61 her en dag, med 2 bøtter bak grillen (som foresten var fraværende), samt 2 til utstikkende i bunnen av fangeren.. Tenkte ikke på og ta bilde, det så ikke helt pent ut syns jeg.. :P

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

hva skal du ha for og ta mine? :headbang::stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...