Kattlikzm Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50307548&searchclickthrough=true Smak og behag denne her, selv syns jeg det så stygt ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Jeg synes den var litt småtøff, med unntak av "skiltet" bak. Det mest imponerende var uansett de to første bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50307548&searchclickthrough=true Smak og behag denne her, selv syns jeg det så stygt ut . Mye riktig mener jeg, men samtidig ALT for mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Syns vinylwrappen var kul, med unntak av barcoden bak. Audi logoen i rød kombinert med hvit og sort carbon wrap på fronten så faktisk overraskende bra ut. Mye riktig mener jeg, men samtidig ALT for mye!! Enig Syns bilen hadde vært mer attraktiv uten frontsplitteren, bakspoileren, og neon lyktene under bilen Hadde vært tøft om den hadde en annen diffuser og bakfanger, synes det ble alt for mye hvitt Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Synst den var småtøff, men ikke noe for meg. Kanskje for 10-12 år siden Som awt sa, skiltet bak ødela litt av baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 er det forresten lov å kjøre med "lakkert skilt"? Kan se for meg at han hadde blitt stoppet veldig ofte på vintertid . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Vært interessant med noen småbarn inni den bilen e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 er det forresten lov å kjøre med "lakkert skilt"? Kan se for meg at han hadde blitt stoppet veldig ofte på vintertid . Ikke i det hele tatt. Det er egentlig ingenting som er lov når det kommer til modifisering/endring av utseendet på et skilt, og man risikerer større straff ved å gjøre slikt enn ved å kjøre uten skilt. Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Gress gjør ikke bilen lavere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ser ut som meget gjennomført arbeid, men er over the top for min del, og annonseteksten gjorde ikke noe bedre.Halve teksten gikk i grunn ut på å si "eneste i verden, spessiallaget, og spessiell".... we get it, shut ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 eg trodde faktisk det var forrige gen a3 helt til eg så litt nøyere + årstall... men han kan jo ikkje bruke det på bakluken som skilt, shiiiiiiiiiiii ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Syntes dere ikke at bilen er litt for "massiv" både med tanke på styling og felgene i forhold til lengde mellom hjulene fremme og bak? Ser litt ut som en "boble" (ikke vw boble), men må si at selv om jeg er ingen fan av slik tuning (og det at den er litt for "stor") så var dette faktisk ganske bra! Edit: en annen ting som irriterer meg er at sånne "skamtuna" biler ofte har strikkmotor under panseret... Siden han legger så mye penger i utseende på bilen så syntes jeg at det er litt av en skam at det sitter en vanlig 1.8 under panseret. Så for tiden noe lignende bare en 5 gen vw golf med lambo dører og masse styling. GTI emblemet var også på plass, men når han startet motoren så var det nok en 2.0 TDI... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52286281 carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Åjåjåj, den gjør 260 km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Åjåjåj, den gjør 260 km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå