Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Syns vinylwrappen var kul, med unntak av barcoden bak. Audi logoen i rød kombinert med hvit og sort carbon wrap på fronten så faktisk overraskende bra ut. 

 

Mye riktig mener jeg, men samtidig ALT for mye!! :)

Enig :) Syns bilen hadde vært mer attraktiv uten frontsplitteren, bakspoileren, og neon lyktene under bilen :P

 

Hadde vært tøft om den hadde en annen diffuser og bakfanger, synes det ble alt for mye hvitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det forresten lov å kjøre med "lakkert skilt"? Kan se for meg at han hadde blitt stoppet veldig ofte på vintertid :P

 

Ikke i det hele tatt. Det er egentlig ingenting som er lov når det kommer til modifisering/endring av utseendet på et skilt, og man risikerer større straff ved å gjøre slikt enn ved å kjøre uten skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dere ikke at bilen er litt for "massiv" både med tanke på styling og felgene i forhold til lengde mellom hjulene fremme og bak? 

 

Ser litt ut som en "boble" (ikke vw boble), men må si at selv om jeg er ingen fan av slik tuning (og det at den er litt for "stor") så var dette faktisk ganske bra!

 

Edit: en annen ting som irriterer meg er at sånne "skamtuna" biler ofte har strikkmotor under panseret... Siden han legger så mye penger i utseende på bilen så syntes jeg at det er litt av en skam at det sitter en vanlig 1.8 under panseret.

 

Så for tiden noe lignende bare en 5 gen vw golf med lambo dører og masse styling. GTI emblemet var også på plass, men når han startet motoren så var det nok en 2.0 TDI...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...