Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, var det macgyver teip hjulbuene var festet med eller? snakker om "overkill"

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Nei, på den messa der var ikke bilen ferdig, så det er sveisen du fortsatt ser..

Er en fyr i japan sin, han kjørte over 200km med bilen sånn som det der for å komme til messa, og merk at dekka ikke engang fyller felgen, så han måtte stoppe jevnlig å fylle luft.

Litt innponerende, men pent er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen gjør 19" på en 1977 modell? Gamle bilen til "originalpolizei" her inne, var nydelig før de senka den, satt på uorginale BBS og harry hvite blinkere.... Noen misforstår bare helt :(

Bilen er jo fortsatt fin men det blir helt feil på en slik, lite som skal til for å få den tilbake i original stand da.

post-47692-0-98133100-1402951456_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der Fredrik, ser egentlig ikke ut, hadde dog raskt blitt bedre om felgene var mindre. Vet du noe info motormessig etc?

Helt enig, 16" eller kanskje også 17" hadde passet mye bedre på denne bilen syens jeg. Slik den er nå så tror jeg den er vanskelig å selge, den er "stylet" for en yngre kjøpergruppe men disse velger ikke en bil som dette og iallfall ikke i den prisklassen. Den litt eldre kjøpergruppen kjøper ikke denne bilen nettopp pga senkesettet og felgene, skal de først ha en slik linjelekker klassiker så skal det var originalt "all the way" Det er iallfall mitt inntrykk :) Bilen er forøvrig en 630CS ;)

Også de blinklysene, i dag som endelig oransje blinklys begynner å bli "inn" igjen. Hadde erstattet dem med oransje med en gang og sparket de hvite så langt jeg klarer på sjøen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er iallfall tråden om bilen:

http://bimmers.no/topic/721980-harry-klein/page-3?hl=originalpolizei#entry2208333

Bilen hadde originalt gule lykter (som også er populært nå) da den var importert ifra Frankrike, men det har de bytta ut selvfølgelig...

merkelig at bilene har forskjellig reg.nr da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...