Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Teit regel.

+1. Dette med at det er å "mobbe" folk ved å poste annonser, mens å poste bilder av bilen alene ikke er det, synes jeg blir idiotisk. Skjønner ikke hvorfor det ikke skal være lov å tulle litt med noe man selv ikke synes er noe fint. Er man så redd for å høre kritikk så legger man ikke ut bilder av bilen sin på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært flere tilfeller der det regelrett har blitt snakket drit om enkeltpersoner, kommet rasistiske utsagn, og det har blitt linket til Facebook-profiler o.l., noe som naturligvis ikke er ønskelig.

 

En ting er å tåle kritikk om man selv lager en tråd på bilen her inne f.eks., men å si at man bør tåle kritikk om man prøver å selge bilen sin på finn.no blir feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke, men hva gjør det i denne sammenhengen? Fordi noen kommer med stygge kommentarer så skal det ikke være lov å poste annonser? Man kan like enkelt komme med spydige kommentarer til bilder? Gir ikke mening for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hvertfall på annonsedeling her som en lettere måte å dele flere bilder samtidig på, slik at man får et helhetsinntrykk av bilen det er snakk om. Om jeg vil vite hvem som eier en bil på et bilde er det ikke verre enn å sende én tekstmelding til SVV og få navn og bosted servert på sølvfat. Menmen, my two cents. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om man absolutt vil finne ut hvem som eier en bil er det ikke noe problem, så lenge skiltet vises, men folk flest gidder neppe det. Det er litt annerledes når navnet kommer opp med en gang man trykker på annonsen.

 

Hva formålet med denne tråden er er uansett ganske klart, og det står også tydelig på første side. Jeg ser derfor ikke så mye grunn til å diskutere dette mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en episode for en stund siden der en finn anonnse ble linket. Noen nevnte selgeren måtte være idiot for å gjøre slik med bilen sin. Da la noen ut facebook profilen ut ifra info fra finn anonnsa. Da kom det også kommentarer om utseende på selge. Det var ikke mye hyggelig å lese om hverken bil eller selgers utseende. Mener å huske selgeren selv så alt dette, men det husker jeg ikke helt sikkert. Uansett er slikt helt uakseptabelt. Og er derfor satt en regel på dette for å unngå lignende episoder.

Det er mange andre steder å finne stygge biler enn på finn.

post-49693-0-09507100-1434352241_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...