Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det der kunne faen meg skjedd i Norge også, hadde ikke forundret meg det grann....

 

Tror du har misforstått setningen, dude. Var bare sarkasme dette her altså. Hele poenget er at en såpass dyr bil blir ribbet for all interiør og noen eksteriør deler på felles parkeringsplass som ligger foran husblokkene. Syntes en panamera burde hatt bedre alarm jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har misforstått setningen, dude. Var bare sarkasme dette her altså. Hele poenget er at en såpass dyr bil blir ribbet for all interiør og noen eksteriør deler på felles parkeringsplass som ligger foran husblokkene. Syntes en panamera burde hatt bedre alarm jeg :)

Nei Dude, jeg har ikke misforstått sarkasmen din. De nyrike forholdene i Norge er nå blitt så like til Russland at dette hadde ikke forundret meg om hadde skjedd i Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meanwhile in Rogaland...

xggcqx8dpbkv9c9tcklx.jpg

 

 

Haha....denne såg jeg også her om dagen! Tipper han prøvde å ligge brei i rundkjøinga som er rett bak fotografen. Dette er en del av den nye veien som går fra Norheim til Raglamyr. Bra løsning på å avlaste køen i byen. Ja de er stive i ramma de fordene. Selv var jeg ute å lufta stjerten på min E350. Enkelt det på våt asfalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....denne såg jeg også her om dagen! Tipper han prøvde å ligge brei i rundkjøinga som er rett bak fotografen. Dette er en del av den nye veien som går fra Norheim til Raglamyr. Bra løsning på å avlaste køen i byen. Ja de er stive i ramma de fordene. Selv var jeg ute å lufta stjerten på min E350. Enkelt det på våt asfalt....

Det var en jente som kjørte, og hun mistet kontrollen i rundkjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...