Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 I værste fall så kommer den til å hete 518d. BMW har ingen tradisjon for å bruke lavere tall enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Kom ikke E34 med 516i, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Kom ikke E34 med 516i, eller husker jeg feil? E34 kom aldri med noe lavere betegnelse enn 518i Thundercoil og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 (endret) http://www.tv2.no/2015/05/23/broom/bmw/utstilling/6949142 Ingenting som kan måle seg med orginalen, men unntak av M1 Endret Mai 23, 2015 av Espen A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Bakenden på den bilen er jeg ikke helt fan av, men ellers ser den temmelig barsk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 (endret) Jeg tror nesten at faceliften på F30/31 er den fineste så langt når det gjelder 3-serien. Den nåværende 3-serien har blitt en virkelig fin premium mellomklassebil... Endret Mai 25, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 http://www.dinside.no/933812/neste-bmw-x3-er-paa-trappene Kan vel mildt sagt si de overdriver når de gjelder lyktene, eller så har de glemt F30 LCI, for å lage en overskrift som generer interesse. Synes uansett den nye stilen er en bra moderne tolkning av BMW's klassiske signatur. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 "Går de virkelig bort fra doble runde lykter...?" For noen amatører, BMW har ikke hatt doble runde lykter siden 1995 da E34 gikk ut av produskjon.... Ellers så vente jeg og venter på de offisielle bildene av neste 7-serie, hvor lenge skal BMW sitte å ruge på denne bilen når den uansett er avslørt for lengst. Vet de har en lanseringsdato å forholde seg til men offisielle bilder pleier jo å lekkes ut noe før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 "Går de virkelig bort fra doble runde lykter...?" For noen amatører, BMW har ikke hatt doble runde lykter siden 1995 da E34 gikk ut av produskjon.... Det er da vitterlig to forholdsvis runde lykter på det aller meste av BMW den dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Det er da vitterlig to forholdsvis runde lykter på det aller meste av BMW den dag i dag? Nei det er ikke det, designet i lykta er lagt opp til at det skal illustrere to lyskilder men selve lykta er en enhet. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Det er da vitterlig to forholdsvis runde lykter på det aller meste av BMW den dag i dag? Reflektorer det OveN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 (endret) Nei det er ikke det, designet i lykta er lagt opp til at det skal illustrere to lyskilder men selve lykta er en enhet. Reflektorer det OveN Litt flisespikkeri spør du meg Man skjønner lett hva artikkelen sikter til, med mindre man gjør seg vanskelig med vilje... Endret Mai 29, 2015 av OveN Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Det er fredag OveN og da blir det helg! God helg! Og det er ikke vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 (endret) Litt flisespikkeri spør du meg Man skjønner lett hva artikkelen sikter til, med mindre man gjør seg vanskelig med vilje... Flisespikkeri? Gjøre seg vanskelig? Ta med disse to bildene ut på gata og spør hva folk vil definere som "doble runde lykter", så kan vi diskutere flisespikkeri eller journalister som ordlegger seg svært dårlig! Man ser klart på bildet under her hva som er "doble runde lykter" og hva som er en enkel lykt. Endret Mai 29, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 (endret) Flisespikkeri? Gjøre seg vanskelig? Ta med disse to bildene ut på gata og spør hva folk vil definere som "doble runde lykter", så kan vi diskutere flisespikkeri eller journalister som ordlegger seg svært dårlig! Man ser klart på bildet under her hva som er "doble runde lykter" og hva som er en enkel lykt. Hehe, vel jeg tenker mer i de baner at dersom man spør 100 folk på gata hvor mange lykter de to bilene har, så vil hvertfall 99 av dem svare "to lykter". Nok off topic fra min side. God helg Edit: Jeg skjønner utmerket godt hva dere mener altså. Men det er jo strengt tatt en teknikalitet. Meg om det. Endret Mai 29, 2015 av OveN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå