sveigis Skrevet Onsdag kl. 12:32 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 12:32 Ble en voldsom start idag med tanntrekking 😩😩men en jeksel som er ødelagt fjerner vi ,så enkelt så greit . Så hadde i grunn to valg da etterpå . -Ligge på sofa og kjenne på smerter . -Ta turen med Horst opp til Mini og se på e34en . Valgte det siste 😊❤️ Og med fint vær og soltaket oppe og med en kjempehoven munn ,bar det av sted . Ikke langt men nok til at man kjenner glede av e28en . Har ikke sett på e34en i hele sommer og ble sist startet for to mnder siden ca . Så det første jeg gjorde var og få start på den og igjen dere …Man må le 😅😅,den starter som om den skulle vært startet igår altså helt utrolig ! Og svevet er jo så himmelsk kontra på den blå at man bare gliser . Når naboene kommer frem i vinduene ,da har man lyd ! Enten til irritasjon eller til glede 😊. Hvertfall så har jeg hatt vanninntrenging i massive mengder når det har regnet .. Gulvet her er søkkvått : Min datter sier ,ta opp luken kanskje det er tett der . Her er det fullt med vann : Altså drenering er spons tett så det renner inn .😩 Dette er en quickfix siden jeg har ordnet drenering nede ved kanal . Så må finne noe og stake med før neste regnbyge kommer. Ellers så ville Mini teste e28en for den er det lenge siden hun har kjørt . H7n har egentlig ikke likt den kjøremessig ,da den krever litt annen måte og kjøre på . Nå etter noen år rikere med erfaring ,så kjører hun denne som om det skulle vært hva som helst og likte det svært godt .😊🥰 Så nå skal e34 hjem snart sånn at den blir fikset og godkjent . Ja jeg sier det her ,men e34 er jaggu noe eget : Dette er ikke for ofte å se det samlet : Så ja nå blir det godt med e34 tid igjen ,liksom lagret batteriene igjen til den .😊 Får og nye lister til den sendt nå idag : Hvertfall de som trengs og byttes . Og var innom Biltema og kjøpte nytt filter til e28en: Dette byttes samtidig med pumpe og relé nå fortløpende . Beste med dagen var få bort verkende tann og oppstart av e34 .😊 Marius2002, DrSakke, HakonLimseth og 1 annen reagerte på dette 4
DrSakke Skrevet Onsdag kl. 21:44 Skrevet Onsdag kl. 21:44 En anne måte passasjererside kan bli bløt er at dreneringen langs torpedveggen fra brønnen under ECU/releboksen er tett. Da renner det inn i kupen gjennom røret til ECU kjøleviften som sitter bak i handskerommet. nå såg det jo ut som at det var takluke som var orsaken her, men lønner seg å stake opp dreneringen som jeg snakket om, mye støv og blader som havner nedi der. mvh Sakke sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 06:26 Forfatter Skrevet i går, 06:26 8 timer siden, DrSakke skrev: En anne måte passasjererside kan bli bløt er at dreneringen langs torpedveggen fra brønnen under ECU/releboksen er tett. Da renner det inn i kupen gjennom røret til ECU kjøleviften som sitter bak i handskerommet. nå såg det jo ut som at det var takluke som var orsaken her, men lønner seg å stake opp dreneringen som jeg snakket om, mye støv og blader som havner nedi der. mvh Sakke Takk for tips ,det skal sjekkes ut 😊😊.Ja her var det ikke noe tvil ,drenering er tett . Ampera, mr.pingu og DrSakke reagerte på dette 3
Mortenej Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kjekt du kan få tid med E34 igjen. Jeg får litt ekstra glad følelse når du tar frem denne. Som sagt tidligere var det denne og bloggen her som fikk meg til å tørre å gå inn på ett E34 prosjekt i 2018. Kjedelig med vann inn i kuoeen, men er dreneringa synderen, så er det lett fix.
HakonLimseth Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kjett med vann i kupeen, er vel lurt å få has på det med en gang. Har sett man kan få kjøpt stakefjær ment for takluker, men kanskje bare en vanlig fungerer også 🤔 Ampera reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå