sveigis Skrevet Mars 15 Forfatter Skrevet Mars 15 21 timer siden, Dusy skrev: Jeg unner deg den god-følelsen av å ratte disse gamle her når den tid kommer, Jan! Takk for det @Dusy .😊 Håper vi kan sees på treff nå i år 2025 😊 11 timer siden, viggo E34 skrev: Må det bli en problemfri å lang sessong med masse kos og bruk av grombilene Jan Takk og håper på det samme Viggo 😊 Dog vet jeg at før jeg går god for e34 ,må radiator byttes da den er sprekkferdig 😊
Dusy Skrevet Mars 15 Skrevet Mars 15 Det skal du ikke se bort i fra @sveigis, det må vi få til! sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Mars 15 Skrevet Mars 15 Skal nedover til Tvedestrand i påsken Jan, kan se om jeg får pakket med radiator til deg da 🙂 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mars 15 Forfatter Skrevet Mars 15 1 time siden, Olaandref skrev: Skal nedover til Tvedestrand i påsken Jan, kan se om jeg får pakket med radiator til deg da 🙂 Nydelig og dette er jo tilfeldig ,snakket akkurat med datteren min om det 😊 Knall om du kunne det .😊
Olaandref Skrevet Mars 20 Skrevet Mars 20 På 15.3.2025 den 12.45, sveigis skrev: Nydelig og dette er jo tilfeldig ,snakket akkurat med datteren min om det 😊 Knall om du kunne det .😊 Glemte å svare her, men tror jeg skal få det til, spørs hvor mye de andre skal ha med nedover 😅 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mars 20 Forfatter Skrevet Mars 20 4 timer siden, Olaandref skrev: Glemte å svare her, men tror jeg skal få det til, spørs hvor mye de andre skal ha med nedover 😅 Som sagt vært kanon om det gikk ,hvis ikke så bare sender du den etterhvert 😊
sveigis Skrevet Onsdag kl. 10:16 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 10:16 Da ble det skruing på e34 og det er lenge siden . Hadde egentlig planer om å begynne på e91 idag og trengte plassen der e34 står . Skulle starte bil igår ,men står på og spinner på starteren . Dette kjenner jeg igjen så igang oppi her : Igang med demontering : Fortsetter : Og etter mye knoting pga bakerste bolt er den ute : Ikke mer plass enn der må være : Driver og sjekker den nå og den spinner og går som fy ,men innslaget vil ikke slå ut . Så da må man bare finne ut om det er fiksbart hvis ikke ,en annen starter 😊 Fortsettelse følger … mslello, liffi, HakonLimseth og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Da skjønner dere ,dukket der opp noe her idag : En pakke fra Bosch 😊😊. For de fleste her så vet dere at jeg er glad i Bosch så kunne ikke bli bedre og endelig en flett ny starter : Men den var dyr uten tvil ,men til gjengjeld vet jeg den holder lenge kontra andre merker . Så nå imorgen om været er på min side skal denne: Få på plass ny starter og diverse . Rett og slett en e34 lørdag på klassisk vis noe som er lenge siden . Om ting går veien og helsa er med skal bilen tømmes for alt . Er mye som ligger der ,men nå tror jeg den blir hentet av Mini veldig snart . Det blir veldig rart å ikke ha den stående her da det har vært fast i 13 år 😩. Men greit at hun kan bruke den ,ikke minst bilen har godt av det . Kommer mer om skruing og div imorgen . Gøy med nye deler 😊 viggo E34, E.C., KMT og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå