sveigis Skrevet Desember 24, 2025 Forfatter Skrevet Desember 24, 2025 Igår var det jubileum her gitt . 7 årsiden jeg fikk melding om at jeg kunne få kjøpt den ultimate drømmen nemlig denne : Lillejulaften 2018 får jeg aldri glemt når denne meldingen kom at jeg måtte kjøpe den .. Og presentere en bilhandel på den tid er vanskelig men det gikk 😊 Her fra første tur ute i det frie: Hjemme for første gang: Jeg husker jeg satt og så på den i timesvis og måtte klype i arm at der var virkelig . Selve drømmen ,fargen ,motoren ,utstyr …Alt var utrolig .😊 Resten vet dere jo og bilen lever jo i beste velgående og jeg er like glad i den nå om ikke enda mer . Nå kommer det grenrør på den og ny eksos til våren . Fikse topp blir utsatt pga jeg må noe annet som er viktigere her,men det går fint . Ellers har jeg 13 års jubileum på e34 og i januar ,da fikk den skilt . Så ja livet med disse går videre : Og jeg har klart det jeg ville med de . Ha to veteraner som jeg kan bruke og kun ha vanlig vedlikehold . 110% stuerene blir de aldri men 😊 Ellers fikk jeg jo smake den harde veien med livet i år med hjerneslag og har måtte trene opp høyre side og har fremdeles dager som er kompliserte Uansett man kan ikke gi seg og må holde på . Ønsker alle en fin jul 😊 E.C., KMT, ///M-ini95 og 7 andre reagerte på dette 8 2
sveigis Skrevet Desember 31, 2025 Forfatter Skrevet Desember 31, 2025 Normalt sett så skal veteraner stå og ikke brukes på denne tiden visstnok . Vel ….Jeg er litt der jeg så lenge det er knusktørt og kaldt ,så tenker jeg det går helt fint og idag var det en sånn dag. 😊 E34en blir jo aldri brukt og blir mer og mer tungvind føler når man bruker den . Fjusk ,hopping ,bremser ja det meste så idag var den ypperlig dag for å kjøre . Først en dunk på 10 liter med 98 som skulle på og etter hjelp med booster ,så var den igang : Rett ut på veien og retning Kr sand 😊 Det gøye når man kjører en sånn type bil på denne tiden ,så blinkes det og vinkes ofte i trafikkbildet og det er jo gøy 😊 Å se en gammel bil på e18 en nyttårsaften skjer jo heller aldri omtrent så ja morro var det . Og jeg eier ikke et fnugg av samvittighetsplager for at jeg tok den på en tur nå. Tørt og kaldt så dette gikk fint . Snudde i Lillesand og tok gamle veien hjem ,så over Fjære og havnet i Øyestad og rok noen bilder : E34 har fine linjer : Er så nydelig å kjøre bil med masse lyd altså eksoslyd 😊 Så ble noen mil idag med den og morro var det . Nå er det gått noen uker siden ratt og girkule fikk farge og nå ser dere at det ble bra og har holdt seg : Så jeg tenker at jeg skal være fornøyd : Imorgen om det er like tørt så vil jeg kjøre litt da og med den . Olaandref, *MrB*, Espen.st og 7 andre reagerte på dette 10
Olaandref Skrevet Desember 31, 2025 Skrevet Desember 31, 2025 Jeg leste et sted at å la godbilen stå er det samme som å spare dama til neste mann, så nyt bilene mens du kan, støttes 100% her fra. God nyttår Jan 🍾🥂 KMT, viggo E34, sveigis og 1 annen reagerte på dette 3 1
sveigis Skrevet Desember 31, 2025 Forfatter Skrevet Desember 31, 2025 8 minutter siden, Olaandref skrev: Jeg leste et sted at å la godbilen stå er det samme som å spare dama til neste mann, så nyt bilene mens du kan, støttes 100% her fra. God nyttår Jan 🍾🥂 Ja dette var ikke et dumt ordtak nei 😅😅 Tenkte på det tidligere at så lenge det er tørt så dør den ikke av en kjøretur på denne tiden ,så dette skal jeg fortsette med . Takk det samme Ola-Andre😊 Olaandref reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Torsdag kl. 13:31 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 13:31 Da kan jeg kjøre på med årets første oppdatering her 😊 Jeg valgte en særs stille og rolig feiring igår og to årsaker til det : -Ville være opplagt idag til morgentrening og dagen generelt. -Slippe hangover og helt ærlig sitte til langt på natt sammen med en hel haug .(Ja jeg elsker folk og fe men godt med stillhet og ). Så etter en times trim ,ville jeg ut og få litt liv i calliper igjen . Klar til dyst: Jeg sliter med at den ikke vil slippe tak om bil står en stund . Hadde jo den oppe for smøring i høst ,men når jeg hadde kjørt igår ,merket jeg at den hang . Så ble bare frem og tilbake med stempel : Og synes jo den går fint ,likevel så må jeg nok demontere den og overhale den . Dette var jo en calliper som jeg kjøpte av en tidligere bruker her som og hadde pakket den om ,så spørs ikke om det bare er og inspisere stempel nå i første omgang 😊 Hvertfall så rullet nå hjul fint igjen her foreløpig . Det ble jo skutt opp raketter her igår fra en lystig ungdomsgjeng som hadde fest i nabohuset og de koste veldig 😊 De hadde base for oppskytning bak bilene som dere ser her på bildet : Og alle oppførte seg fint og laget ikke noe tull 🥳🥳. Likevel så visste jeg hva som var i vente … Nemlig rakettdeler og fargestøv: Litt her og: Dette er totalt ufarlig og skader ikke bil en plass så tenkte jeg bare ville vaske av dette ,men idag var det dødt!! Så her måtte man finne frem litt lading så får den stå og godgjøre seg til imorgen : Så idag har det vært en produktiv dag for min del både med skruing ,trening ,klesvask og rydding i huset og på utsiden 😊. Nydelig temp ute og jeg grøsser når jeg tenker på 1 nyttårsdag for to årsiden . Så godt det er og kose seg med litt gammelt gammelt igjen .🙌 Snagg30, Ampera, Paulus og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå