Otis Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Du kan bestemme selv hvilke pærer som ikke skal sjekkes, både når tenning er av og på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Fjerna pæresjekk, men flimrer fortsatt.. Men kun ene siden.. Er førersiden som flimrer, og virker som der er litt svakere lys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hva er det du har montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Vet ikke helt, fikk bytta dei til meg.. Er to "kjøleribber" (?) på di, som er kobla ihop med ett klips.. Står RoHS på, og precision led marker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Høres ganske vanlig ut. Men hvor mange og hvor hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 2 pærer til original Ae til e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Når man koder vekk pæresjekk, blir dette kun på grøftlys da? Eller alle pærene på hele bilen?Det er egen innstilling for de fleste pærene, så du velger selv hvilke pærer du slår av sjekken på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 2 pærer til original Ae til e39 Jeg har sett mange rare problemer tilknyttet til mange forskjellige typer pærer og xenon bokser. Skulle ikke forundre meg om det er noe feil med de du har eller det bare er dårlig kvalitet? Jeg har hatt pærer fra GS og de virker fint, også har du Mtec de virker også fint. Hva har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Har ikke aning. Sto ikke noe særlig på boksen.. Men da blir det nok og levere tilbake og handle mtec:) men har et annet sett også, men dei forstyrra radiignalet, er di bare og kaste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 lurer litt på pærer til ae mine. jeg har fått meg e92 lykter og sku hatt noen led pærer som er kraftige. Har du noe du anbefaler meg? Også sku jeg hatt noe led i interiøret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 lurer litt på pærer til ae mine. jeg har fått meg e92 lykter og sku hatt noen led pærer som er kraftige. Har du noe du anbefaler meg? Også sku jeg hatt noe led i interiøret mitt. Kan anbefale de som står på s. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Da er HB4 80w LED pærene sendt og ventes i postkassen om få dager Gleder meg og blir så klart ny update med bilder kontra 50w. Det er en liten forskjell fra 50w den har flere dioder på siden og flere foran som skal lyse opp veien Tror dette blir veldig bra. Thundercoil, Haukefer og Larsrangoy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Da er HB4 80w LED pærene sendt og ventes i postkassen om få dager Gleder meg og blir så klart ny update med bilder kontra 50w. Det er en liten forskjell fra 50w den har flere dioder på siden og flere foran som skal lyse opp veien Tror dette blir veldig bra. Link? Høres kanon bra ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Noen forslag til pærer i reverse lys i en e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glOw Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Kjøpte nettopp de nyeste Mtech Angel Eyes pærene. Når jeg skulle montere de så fikk jeg ikke hatt igjen det plastlokket som du skrur av når du monterer pæra er dette en big deal, eller gjør det ingen ting? Var to sånne mellomstore bokser som gjorde sånn at jeg ikke fikk hatt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå