Reef89 Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Eneste er jo at du vil få endel støv/skit i lyktene og nå i høst tider med blader og drit som kan tette dreneringer at du i verste fall får vann nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Er det noen av disse "billige ebay" angeleyes pærene til Preface E87 som fungerer greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Er det noen av disse "billige ebay" angeleyes pærene til Preface E87 som fungerer greit?Skulle jeg likt å vite også. Har prøvd to forskjellige typer billige, og det funker ikke skikkelig. Som en midlertidig løsning har jeg satt inn 20W glødepærer i stedet for 10W, som er originalt. Blir faktisk ganske bra, hvis du ikke er helt allergisk mot gulaktig lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 De motstandene som følgte med det ae settet du anbefalte hva skal jeg gjøre med de? må jeg pakke de også inn? eller blir ikke disse så varm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 De motstandene som følgte med det ae settet du anbefalte hva skal jeg gjøre med de? må jeg pakke de også inn? eller blir ikke disse så varm? De kan du bare plassere inni lykten vist du har plass til det er jo egentlig det som er beregnet med ae motstander atr man skal plassere de inni lykten så man slipper å borre hull osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 De kan du bare plassere inni lykten vist du har plass til det er jo egentlig det som er beregnet med ae motstander atr man skal plassere de inni lykten så man slipper å borre hull osv. Ok.. Prøvde meg på pæren og for å si det sånn så fikk jeg den ikke i. Var alt for stor den pæren. så jeg må kappe litt av kjøleribben for å få den inni lykten. den var for lang:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Kjøpte meg 20W Led angel eyes pærer fra Ekstralys (dybvik trading) for 1249,- kr (Inkl Frakt) disse lyser Meeeget bra på 3 serie'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Bildene ville ikke vises...? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Bildene ville ikke vises...? :S Bruk heller photobucket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Det er ikke problemer med bildeopplasteren. Velg bildet du vil laste opp og trykk "legg til i innlegg" når bildet er lastet opp. TEST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Kjøpte meg 20W Led angel eyes pærer fra Ekstralys (dybvik trading) for 1249,- kr (Inkl Frakt) disse lyser Meeeget bra på 3 serie'n min i helvete for en pris vertfall Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Ja det var en vannvittig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Super tråd du har lagd her, led er artig:) Vet du hva de sterkeste led pærene du får til tåkelys foran og bak på e46? Tenkte det bak er fint å bruke når noen legger seg helt oppå fangeren din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Super tråd du har lagd her, led er artig:) Vet du hva de sterkeste led pærene du får til tåkelys foran og bak på e46? Tenkte det bak er fint å bruke når noen legger seg helt oppå fangeren din:) Foran så er det nok 80w og 50w. 80w har jeg selv bestilt og det kommer en update nå de næremeste dagene så fort jeg har pærene. Mener å huske at det er ba15s sokkel der? isåfall så er det ganske mange bra her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=ba15s+led&_frs=1 Bare velge å vrake. Har ikke så mange kunnskaper om ba15 pærer ennå. Du må jo også se at pærene faktisk ikke er for store til lykten, noen LED pærer er litt større i lengden og bredden. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Foran så er det nok 80w og 50w. 80w har jeg selv bestilt og det kommer en update nå de næremeste dagene så fort jeg har pærene. Mener å huske at det er ba15s sokkel der? isåfall så er det ganske mange bra her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=ba15s+led&_frs=1 Bare velge å vrake. Har ikke så mange kunnskaper om ba15 pærer ennå. Du må jo også se at pærene faktisk ikke er for store til lykten, noen LED pærer er litt større i lengden og bredden. Fant det ut nå, sitter HB4 i grøftelys på e46. Men 80w hørtes rått ut, det burde lyse opp ganske bra:) Post bilder når du har innstallert de da:) Kjøpte du med motstand da så du ikke får feilmelding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå