Gå til innhold

Min '09 Le mans blå 520Dat.

Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt nydelig... en skikkelig fin kombo (bil, farge, interiør)... 8)

Takk!

Ja, personlig syns jeg tre er penere en grå plast lister, spesielt på en 5'er.

Er litt lei alu i det hele tatt.

Og i kombinasjon med fargene ellers, syns jeg disse dekor listene, hvertfall utifra bildene, gjør seg meget bra!

Er jo en klassisk kombinasjon, mørk bil, lyst interiør.

Er spent på hvordan jeg klarer å vedlikeholde disse mtp to barn på hhv 4 år og 9 mnd...

:lol:

Hadde engang en Oxford grun E39 sedan, med Beige skinn, bilen var 7 år gammel, og kun gått 71tkm, en eier på 73 år, Tror hun het Gunda.

Bilen var plettfri, eneste du kunne se var ripene ifra diamantringene ved dørhåntaket, bilen lukten fremdeles nytt skinn-fantastisk!

Så interiøret vekker gode minner, kommer ifra en trippelsort E83 nå, så skal bli litt triveligre dette her, uansett godt med en forandring!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen fargekombinasjon, mye riktig utstyr også. Ser frem til bilder, gratulere.

Takker, skal prøve å gjøre en bra ting ennå litt bedre.

Det er jo litt frem, men man kan jo selvsagt drømme mot varmere tider og noen felger som kompletterer utseendet til bilen.

Ifht størrelse og med tanke på at dette skal bli en familiebrakke, tenkte jeg i utgangspunktet på 19".

Nærmere bestemt disse:

46p9qzbcnazvnnpmro9z.jpg

Hva mener folket?

Evt andre alternativer jeg bør se etter?

Jeg er ikke 17 lenger, mao, sorte felger eller annet jazza greier er ikke så aktuelt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene passer perfekt på E61. Har lyst på de selv, men de koster rundt 7k pr stk hos GS, og har ikke funnet noen replika. Mulig du har høyere budsjett enn meg, men gi gjerne beskjed om du klarer å oppdrive disse billigere noe annet sted. :)

Hm, de koster brukbart mao..?

Har sett de til noe mindre, men ikke gravd for mye, siden det er litt frem i tid.

Er det så hårete må vi finne noen alternativer tror jeg, evt finn?

Vet BMW har satt benet ned ifht replica, M6 og gamle M5 felgene ble jo kopiert ihjel, så skjønner greia til en viss grad.

Men samtidig er ikke jeg villig til å gi 40 tusen for et sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil med rett farge- og utstyrskombinasjon. Jeg ser andre var litt kjappere med å få lagt ut utstyrsliste enn det jeg var. Som et alternativ til felgene du ønsker ville jeg defintivt vurdert Style 128.. :)

Hyggelig ord siden det kommer ifra en E6* kjenner som deg salty!

:D

Ifht felger har jeg også kikket litt på disse:

2ol2534zko5087onz1rw.jpg

Style 95 hm, de på bilde var ok, litt voldsomme sett ifra vinkelen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer definitivt for Style 172. Noen avd e bedre felgene til disse bilene etter min smak. Har sett noen par ned i 6-7000 på finn.no fra tid til annen, så det bør absolutt ikke være noe problem å få tak i disse til en fornuftig pris.

Finnes forøvrig replica også, men ville holdt meg til originale så langt det lar seg gjøre. Eneste er at man får replica i 20". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer definitivt for Style 172. Noen avd e bedre felgene til disse bilene etter min smak. Har sett noen par ned i 6-7000 på finn.no fra tid til annen, så det bør absolutt ikke være noe problem å få tak i disse til en fornuftig pris.

Finnes forøvrig replica også, men ville holdt meg til originale så langt det lar seg gjøre. Eneste er at man får replica i 20". :)

Replica i 20" sier du.. hm, har ikke tilfeldigvis en link til disse vel?

[-o<

Jeg liker absolutt style172, så de er førstevalget, trodde de bare kom ifra BMW og var i 19", og kostet brukbart, sålangt ikke sett de på finn, men igjen, jeg har ikke dårlig tid.

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lettere sagt enn gjort det. Har funnet et par som selger replica i 19", men linkene til 20" er somregel døde. Husker ikke selv om jeg fant de på eBay eller så de på et forum, men jeg vet jeg har sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...