StigJ Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Ser ut som en meget hyggelig og lys garasje å tilbringe en mørk og lang vinter i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 24, 2018 Forfatter Share Skrevet September 24, 2018 Takk! Satser på at det blir mange trivelige kvelder der i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2018 Ikke blitt noe skruing på bilen, men nå har jeg fått flyttet alt fra den gamle garasjen, så nå er det "bare" å finne en plass til alle deler i den nye garasjen.. Man vet ikke hvor mye deler man har før man skal flytte... Har kjøpt meg et sett til med felger. Apex 9,5x18" ET 22 rundt hele. Blir å montere 265/35 r-dekk på de, men ikke helt bestemt hvilke merke enda. BjornarHS, Ingvaldsen, Mathiseen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2019 Gikk på en smell i går og byttet ut Apex-felgene med noen BBS E88-felger. Noe av de tøffeste felgene man kan få tak i, spør du meg, så klarte ikke å la være.. volvobrage, BjornarHS, Ingvaldsen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 3, 2019 Share Skrevet Januar 3, 2019 Mindre tjafs om felger, mer skruing på bilen 🤣 R Andersen og NilsP reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2019 Regner med det blir litt mer av det fremover nå. NilsP reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 6, 2019 Share Skrevet Januar 6, 2019 Korleis opplevde du kvaliteten på Apex-felgane? Har sett etter 18" til bruks-E39'en, men eit sett RC300/301 er det langt mellom. Har derfor tenkt litt på å kjøpa Apex istaden 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2019 Har ingen erfaringer i forhold til kvaliteten på Apex, men det skal være bra saker. Kjøpte de for 2-3 måneder siden og byttet de inn i BBS-felgene. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 16, 2019 Share Skrevet Juni 16, 2019 hva er specs på bbs felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2019 23 hours ago, Ingvaldsen said: hva er specs på bbs felgene ? 9,5" foran og 10" bak. Skal bygge om de bak til 9,5". Innpress er mellom 10-15 et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 17, 2019 Share Skrevet Juni 17, 2019 4 timer siden, R Andersen skrev: 9,5" foran og 10" bak. Skal bygge om de bak til 9,5". Innpress er mellom 10-15 et sted. rått ! meget interesant å prøvd på e39 om du vurdere salg en gang i fremtiden ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2019 Har nok ikke tenkt til å selge de. Er en av de absolutt kuleste felgene man får tak i, og det er ikke hver dag de kommer for salg. Kjøpe nytt er uaktuelt, da de kostet 55.000 nytt.. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juni 18, 2019 Share Skrevet Juni 18, 2019 På 15.6.2016 den 15.29, Kristian skrev: *under 8 min i år 2020*? Ser ut som han her får rett? Jeg har av en eller annen grunn ikke fått med meg denne tråden før nå. Spennende bygg, men tar visst litt tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2019 Det kan nok hende han ikke får rett, da det fort kan bli 2021.. Nupen1 og scoot reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå