Gå til innhold

Konfigurerer F31, hjelp til kloke valg

olemartin
 Share

Anbefalte innlegg

Bestill den bilen du har lyst på.

Noen liker skinn og noen ikke(inkludert meg), noen vil ha stor stereo soltak og noen ikke osv. Du får uansett solgt den til slutt og det kommer uansett til å bli et helsikes verditap så tenk heller på hva du vil ha enn hva nestemann vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spørs jo litt hvor langsiktig plan man har med bilkjøpet sitt. Planlegger man å eie bilen i mer enn 5 år, så kan man jo konfigurere som man vil. Planlegger man derimot for å eie bilen i 1-3 år, ville jeg tenkt litt videresalg når jeg konfigurerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det var smart av meg å spørre forumet likevel.. Dette blir dyrt :D

Fra den originale listen har jeg;

Fjernet: oppvarmet ratt, oppbevaringspakke, elektriske seter, harman kardon.

Lagt til: navi pro, sportsautomat, head up, hifi, bmw apps.

og gikk dermed opp 30k i pris :shock:

Jaja, blir nok en lang prosess dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det var smart av meg å spørre forumet likevel.. Dette blir dyrt :D

Hehe, ja det baller på seg forferdelig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det baller på seg forferdelig fort!

Det er sant, men han får en mye mer lettsolgt bil når han skal selge igjen og da får man gjerne igjen de 30 og vel så det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gjøre deg mer forvirret men drop for all del ikke oppvarmet ratt, det er gull verd på kalde dager :) Da hadde jeg tatt bort Head up i stede, man har jo tross alt speedometeret rett under og det å se hvor fort man kjører to plasser i bilen er ikke verd oppvarmet ratt...

Det er iallfall mine tanker.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gjøre deg mer forvirret men drop for all del ikke oppvarmet ratt, det er gull verd på kalde dager :) Da hadde jeg tatt bort Head up i stede, man har jo tross alt speedometeret rett under og det å se hvor fort man kjører to plasser i bilen er ikke verd oppvarmet ratt...

Det er iallfall mine tanker.. :wink:

Helt enig her! Har kjørt uten varme i rattet i helgen og kom klart fram til att jeg glatt hadde gitt fra meg setevarme for å få rattvarme. Til de som sier at hifi proff holder lenge og H-K derfor ikke er nødvendig så er hifi proff og hk "det samme".. Gammelt og nytt navn.. Synes ikke hifi bussines 676 er i nærheten av Harman kardon.. Greit på lavt volum men må " gi meg" på volum pga det ikke orker å holde følge, men på H-K er det med hele veien med fantastisk lyd. I E46 synes jeg derimot at H-K er håpløst..

Enig ang skinn / alcantara. ny ville jeg tatt alcantara, brukt ville jeg kanskje tatt skinn ;) sitter mye bedre uten skinn.

Nye navi proff gir mye tøffere "bilde", også på radio bildet, grunn nok ;)

Hengerfeste gjør at man slipper å krige like mye mot import biler.. :)

Sportsautomat kan ikke sammenlignes med feks f11, og gjør at jeg faktisk heller mot sportsautomat kontra manuell selv.. Fantastisk kasse.

Begynner vel å bli gammel og grå snart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apps hadde jeg droppet, gidder ikke sette den i holderen uansett for å få tilgang til "godbitene".. Blir det for stort savn når nye funksjoner kommer så kan det monteres for overkommelig pris.

Husk at du må ha media adapter for x antall tusen kr for å få Max utbytte

Head up er fint, men da bør du også ha 8TB speed limit info, og gjerne også aktive cruise :) hadde heller tatt panorama, hengerfeste eller H-K enn head up hvis det skal begrenses på pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for navi om jeg var deg, det tror jeg du har igjen for, særlig siden du setter opp en såpass godt utstyrt bil ellers..

Blir da litt rar ("bastard") om det mangler mer vesentlige ting, etter min mening og forsåvidt erfaring..

Skinn har jeg, men ingen must da standard M interiør ser veldig bra ut, for meg ble det skinn mest pga barn. Og litt fordi jeg ville ha det..

Automat er jo smakssak, jeg har sportsautomat og hittil virker den utrolig bra!

For min del var ikke det et tema denne gangen, heller ikke for frua ;)

Og når det kommer til videresalg tør jeg påstå at du stiller mye sterkere med automat.

Blir nok for de aller fleste mer attraktiv, selvom en BMW 3-serie med manuell heller ikke er feil..

Ellers begynte jeg med en grense på ekstrautstyr for 150.000,- og endte vel på rundt 270.000,-

såvidt jeg husker så kan bli dyrt ja.......

Men en fabelaktig fin bil, jeg er strålende fornøyd!

Kun hatt den 2 uker men har en veldig god følelse for at dette blir min favoritt av bilene jeg har eid selv så langt :)

Se gjerne tråden på bilen min under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...