Jokkis Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 4 timer siden, papertiger skrev: Hmm, greit å høyre. Får stikke innom de ein dag, som du seier - greit å dokumentere det. Og forstår godt at de tørker ut først, kan ikke være billig å bytte hele lykta. Koster oppunder 20 pr stk for mine adaptive LED lys🤑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2018 7 minutter siden, Jokkis skrev: Koster oppunder 20 pr stk for mine adaptive LED lys🤑 Hæ?! Gudhjelpeossvel, får håpe ikke de ryker etter garantien har gått ut 😂 hadde de bilen inne lenge for uttørking eller venta du bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 18 minutter siden, papertiger skrev: Hæ?! Gudhjelpeossvel, får håpe ikke de ryker etter garantien har gått ut 😂 hadde de bilen inne lenge for uttørking eller venta du bare? Eg veit ikkje kor lang tid dei brukte. Bilen var levert før åpningstid å fikk melding klokka 10.00 mandag at bilen var klar. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2018 Ok Har endelig fått fingen ut å vaska sommerhjula godt, de lå å tok plass inni boden/tekniske rommet som skulle ryddes, så da var det bare å få gang og få de hengt opp i den andre boden der de hører hjemme Marius2002, Kenny_, tobiasw og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 Åh fine hjul!! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 De så meget fine ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2018 59 minutter siden, Gorg skrev: Åh fine hjul!! 😃 32 minutter siden, sveigis skrev: De så meget fine ut ja Takker de er tilnærmet strøkne, noe som ikke er så verst etter snaue 3 år. Må si jeg faktisk liker samme Style 442M i single color (jeg har bi-color Ferric Grey) bedre, da de gir inntrykk av litt «feitere» eiker. Men enda bedre liker jeg 598M hjulene på 3GT, og er faktisk på utkikk etter et sett slike. De har et litt lavere innpress som passer F30/1/2/3/6 som hånd i hanske. De har også et mer konkav design. Lånt bilde fra bimmerpost av en nydelig Tanzanite Blue F31 med disse: fupsaker og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 Det passet helt perfekt!! 😲😃 Ja de er nydelige når de er hele. Forrige eier var desverre litt borti noen asfaltkanter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2018 27 minutter siden, Gorg skrev: Det passet helt perfekt!! 😲😃 Ja de er nydelige når de er hele. Forrige eier var desverre litt borti noen asfaltkanter.. Ja passer veldig bra! Det er litt av det som er utfordringen med disse felgene med diamond cut front, må jo lakkere hele felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2018 Minien fikk litt etterlengtet TLC idag - full vask med Prickbort, SurfexHD, Nerta i Skumkanon før avspyling... ...riktig farge på det som kommer av Brukte MYE tid på underspyling med underspylingslansen fra Nilfisk idag - setter stor pris på den! Den spylte ut sikkert et hengerlass med sand, saltblanding og svart vann fra undersiden av bilen samt understell og hjulbuer. Stod å flusha hjulbuene helt til vannet som rant ned ble klart. Så MG’s Nxt car shampoo i bøtta, før et lag med Wetcoat på til slutt. magneten, BimmerFan!, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 28, 2018 Share Skrevet Januar 28, 2018 Fin tråd med fine biler .:). Og vedlikeholdet du gjør ,er jo midt i blinken for meg papertiger og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 28, 2018 Share Skrevet Januar 28, 2018 19 minutter siden, sveigis skrev: Fin tråd med fine biler .:). Og vedlikeholdet du gjør ,er jo midt i blinken for meg Som om jeg skulle sagt det selv sveigis og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2018 (endret) 21 timer siden, sveigis skrev: Fin tråd med fine biler .:). Og vedlikeholdet du gjør ,er jo midt i blinken for meg 21 timer siden, Gorg skrev: Som om jeg skulle sagt det selv Takker så mye! Skjer ikke så mye med bilene for tiden utenom bruk. Jeg må bytte en o-ring på charge pipen (norsk navn på dette?!) mellom IC og innsug på Minien da den svetter olje - selv om det i utgangspunktet ikke skal være olje der er det ikke uvanlig på slike motorer. Hadde F36'en inne hos Bavaria på lyktesjekk forrige mandag, ser ut som de ender opp med å bestille 3 nye lykter på garanti - 1 bak og begge foran. Når det gjelder felger, har jeg moderert meg litt på sommerfelger. Etter å ha studert litt på bimmerpost tror jeg at jeg kommer til å ende opp med følgende: ACS fjærer + spacere 12mm framme/15mm (H&R eller Eibach) sammen med de originale Style 442M felgene som står på bilen. Det blir en del rimeligere enn nye felger + dekk. Felgene ser jo veldig bra ut, de har bare litt for lavt innpress. Det skulle se noe slikt ut (hentet fra bimmerpost - den på bildet har xdrive, ACS fjærer + 10mm/15mm spacere). Så vil jeg få alt dette godkjent hos BT- etter å ha lest hva @danskiii fikk til på sin, samt at jeg har gått gjennom TÜV papirene på Eibach spacere, ser jeg ikke det som noen umulighet. Endret Januar 29, 2018 av papertiger Gorg, danskiii, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 29, 2018 Share Skrevet Januar 29, 2018 Ja få det godkjent. Måtte ta det i en 2-gang men absolutt verdt å ha i vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2018 (endret) 1 time siden, danskiii skrev: Ja få det godkjent. Måtte ta det i en 2-gang men absolutt verdt å ha i vognkort Hva var egentlig grunnen til at du måtte ta det i en to-gang? Burde ikke tilgjengelig info (TUV) være tilstrekkelig for godkjenning første gangen? Endret Januar 29, 2018 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå