Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Synes du skulle fått deg japansk skilt til showskilt jeg! :D

Og forresten, grom bil! Gromme hjul også, med senk blir det riktig så lekkert ;)

Ja det hadde kanskje vært noe, hmmm...Ja blir mye bedre med litt senk.

Du kjøpte Fk coilovers til m5 eller?

Sett på litt forskjellig, men de fleste foreslår H&R til z3m rundt på forumer osv, hmm

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Blir sååå bra:-)

Takker Thomas, og bedre skal det nok bli :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulf olje skal vel være toppkvalitet det, etter hva jeg har skjønt. Var med å luftet denne i går, fantastisk artig bil. En ting er at dette er en rå M-maskin, men også moro hvordan alle stirrer og blir stående som et stort spørsmålstegn når man passerer de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke i nærheten av castrol, og du visste vell at når du har en bmw bil med garanti, skjer det noe med motor og du ikke bruker castrol dekker ikke garantien noe med motor og gjøre :) bmw skal kun fylles castrol

Det er feil!

Bmw anbefaler castrol til bilene sine, siden de har avtale med de. Men Gulf er en olje som har vært borte en stund da de ikke hadde importør i Norge.

Men nå er autogrip og faktisk stenshagen en av de som tar inn og selger Gulf. Vet også at flere bmw forhandlere anbefaler Gulf!

Gulf er et kvalitets merke, de er også blandt de som har deltatt mest aktivt innenfor motorsport med sine produkter. Jeg sjekker nøye hva jeg fyller på bilene mine, da jeg liker at ting er ordentlig og av kvalitet.

Castrol er sikkert ikke noe bedre, men heller ikke noe dårligere enn Gulf. Bmw anbefaler det grunnet Castrol har gitt for masse penger til bmw for å anbefale deres produkter! Men det betyr ikke at noe er bedre om bmw har kontrakt med Castrol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen fikk jeg endelig tatt en tur med bilen, Morsom og leken bil hvertfall. Utrolig gøy å se hvor mye nysgjerrige fjes som lurer på hvordan bmw det er man kjører. Ikke akkurat en hverdagslig bil. Fargen bidrar også i trafikken blandt flest sorte,sølv og hvite biler.

Fikk tatt noen bilder av bilen, men er desverre mobilbilder :oops:

jxj1ttjfdqprkqzb61xx.jpg

15mhh9dmz6pxyknz7wju.jpg

db9gmyxdgsav6x7t9wrg.jpg

cs45lox2gji73mo7w5km.jpg

The family

uulb6b8xipld39hfbo51.jpg

Nå blir det snart full shine av bilen, så den blir klar til Cars & Coffee treffet i Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...