Gå til innhold

M emblem på M Sport

sjur
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Konseptet var litt artig selvsagt, men så totalt bortkastet. Hvorfor heller ikke kjøpe en 520 og jekke inn en M5 maskin? :roll:

Jeg vil faktisk tro det er en smule lettere å sette på støtfangere, lykter og modifisere endestussene litt kontra å "jekke inn" motor/gir/drivlinje, interiør, understell/bremser, reservehjulsbrønn, eksos, ledningsnett, og så godkjenne dette.

Jeg mener, det kan jo ikke være så vanskelig å bytte støtfangere og lykter på E39, alle gjør det jo. Det går bare til M-tech og facelift-lykter med klare blinklysglass. Jeg regner med at han har lagt de originale støtfangerne og lyktene et lurt sted, så det er nok reversibelt. Det er forfriskende at han bygger om bilen slik at den skal se tregere og mindre agressiv ut, da alle virker å gjøre det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forfriskende at han bygger om bilen slik at den skal se tregere og mindre agressiv ut, da alle virker å gjøre det motsatte.

Men hva søren er det som er så "forfriskende" med å gjøre en herlig bil så kjedelig. #-o Hva vill man oppnå med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva søren er det som er så "forfriskende" med å gjøre en herlig bil så kjedelig. #-o Hva vill man oppnå med dette?

Kjedelig? Den har da vitterlig fortsatt 400hk og et svært kompetent understell?

Hva vil man oppnå ved å få en 520 til å se mer sinna ut enn en M5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Jeg drar opp denne igjen jeg.

Nå har faktisk BMW begynt med utvendige M-merker for bilen med M-sport selv. :(

For å gjøre det mest mulig idiotisk er disse selvfølgelig plassert på sideskjermene.

988263_10151619247738451_1380420073_n_zpsc26d6260.jpg

c98549c8216e6ae6778704b24ca73ee1.jpg

(litt utydelig, men man ser de)

I ETK har man nå dette:

M-merke, delenummer: 51148058881

For vehicles with

M Aerodynamics package

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg lagt merke til og ser helt tåpelig ut, kommer jeg til å eie en nyere M sport BMW så skal disse av. BMW er i ferd med selv å vanne ut M merket og det liker jeg dårlig :?

Akkurat det samme som M6 emblemet i grillen som jeg synes ser malplassert ut og ettermontert. Artig var det derfor å lese Bob Harper, Editor of BMW CAR sine ord i en test av nye M6 nå nylig:

"BMW says that in future M models will have the M badge back in the front grilles but as they're positioned in the top corner og one of the kidneys they do look a little odd - espesially when BMW gave up on putting M badges on the grille when the E34 M5 adopted the wide kidney grille back in 1994. BMW obviously thoght it looked odd back then but 20 years later it looks okay again??"

Er heldigvis ikke bare meg som reagerer dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns igrunn BMW har ødelagt mye for seg selv siste årene med bruken av M, innføring av biler med framhjulstrekk (Skal vel komme om ikke lenge?) og downsizing.

BMW har blitt allemannseie og er ikke noe spesielt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har blitt allemannseie og er ikke noe spesielt lengre.

Jeg ser faktisk flere E91, E61 og F11 enn jeg gjør av f.eks. Mazda 6, Opel Insignia, Peugeot 5008, Citroen C5 og lignende typiske "brødbiler". Et fenomen som dukket opp for noen år siden var jo at det nå ofte ligger en BMW først i køen - da spesielt E91 og X3.

Men Money talks. Viktigere å selge biler til en haug av nyrike og historieløse kinesere som bare vil flashe penga sine. BMW er nok ikke så opptatt av hvordan de ivaretar merkevarene sine så lenge familien får sitt. Man kan noen ganger lure på hva slags folk som sitter på marketing-avdelinga - muligens et flertall av over-utdannede folk som ikke engang eier en bil eller vet hva E12 er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...