ahj Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Utrolig flott bil du har fått deg Blir det noe like oppgraderinger som forrige bil? Senk og noen fete felger så blir denne veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Da ble vinterdekkene satt på også for i år. Tok å handlet ny gummi til Beyern Mesh felgene jeg hadde liggendes. Synes 19" er mye bedre å kjøre på en 17". Dyr løsning gitt, men jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Da ryker julepenga på lakkering,irriternde. Skulle parkere på lille julaften på en restaurant i Brummundal og parkerte ved siden av en crv. Det gikk forsåvidt helt greit til bilen stoppet opp. Der var det ren holke og med litt fall så endte det med at fronten skled til høyre og rett inn i bilen ved siden av som igjen ble dytta i bilenved siden av der. Jævlig kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 nye sommersko Andy520iA og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Stilig, hvilken felg er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Stilig, hvilken felg er dette? BC Forged HB29, de som OleBrumm la ut for salg på her http://bimmers.no/topic/778600-21-bc-forged-hb-29/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Stemmer, synes jeg hadde sett de før her inne på forumet Gratulerer, det er flotte felger og en fornuftig pris. Går bare og gleder meg til snøen forsvinner, har også noen 21" som skal på min F11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Så det var du som endte opp med disse ja. Gratulerer med noen vanvittig flotte felger til F10/F11. Venter i spenning på bilder av hjulene påmontert bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Så du kjøpte de ja, nå kan vel ikke våren komme fort nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 De blir nok ikke satt på før påsketider dessverre, selv om jeg kanskje burde tatt jobben og prøvemontert. Ellers ble det litt endringer her From this To this Rulla like fjerne over vinterdekka på gamle sommerhjulene. Og en som er superflink til å parkere på jobben, skal være glad han svarte på tlf og fikk flytta bilen så jeg kom inn i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 måtte prøve for å være sikker på at de i allefall går på Blir kanskje noe aggresivt impress, men får vel leve med det. Håper bare det ikke suber i ytterkant, hva tror dere? Bilen er bare sluppet ned fra jekken og flyttet ti cm så vil tro den faller litt mer ned etter hvert. norbakken og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Satser på at dekket smyger seg innforbi skjermen når bilen fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Det tenker jeg også, så vidt jeg skjønte er det ikke høyere impress på f10, men plassen innover som eventuelt ville vært problemet, så etter å ha tenkt meg litt om tror jeg dette kommer til å fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Har du kjent hvor mye plass du har på innsiden av bakhjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå